דני אלבס: "פ.ס.ז צריכה להקשיב לי כדי לנצח. עדיין לא הבינו את ניימאר"

דני אלבס , ניימאר
דני אלבס , ניימאר | Gettyimages

המגן הברזילאי מאמין שקבוצתו צריכה להקשיב לעצותיו כדי להצליח בליגת האלופות, אחרי עוד עונה מאכזבת. "אנחנו צריכים לשחק כמו ברצלונה סביב מסי"

(גודל טקסט)

הכוכב הברזילאי בן ה-35 של פריז סן ז'רמן, דני אלבס, שזכה בליגת האלופות שלוש פעמים בקריירה, מקווה שקבוצתו "תקשיב יותר לעצותיו", ומאמין שבעקבות הניסיון הרב שלו במפעלים אירופאים הוא יכול לעזור להשיג את כל המטרות של הבעלים, נאסר אל חלאיפי.

בבירה הצרפתית סיימו עוד עונה מאכזבת, לאחר ההדחה המפתיעה למנצ'סטר יונייטד מול הקהל הביתי, למרות הניצחון 0:2 במשחק הראשון. הברזילאי מאמין שאילולא היו מקשיבים לו יותר, אולי הם היו עדיין במרדף אחר הגביע עם האוזניים הגדולות.

"חייב להקשיב לניסיון. אני רוצה שיקשיבו לי יותר" אמר ל-RMC SPORTS. "אני יודע מה יכול להרים את הקבוצה. עברתי את זה. אני מרגיש שיש אנשים במועדון שלא מבינים את זה. אני יודע למה אנחנו מנצחים ולמה אנחנו מפסידים, כי כבר הייתי בסיטואציות האלה".



"בכדורגל, כמו בטניס, הסיפור תמיד יהיה נגדך" (Getty Images)

אלבס הוסיף ואמר: "עבור כולם, זאת הייתה הפתעה לא נעימה. אבל אני הזהרתי אותם. נגד מועדון עם מסורת כמו מנצ'סטר יונייטד, בשלב כזה של התחרות חייבים להיות זהירים. בליגת האלופות, כמו בטניס, הסיפור תמיד יהיה נגדך".

"לא משנה מה הסיטואציה, זה תלוי בנו אם ניצור את הסיפור שלנו. אנחנו חייבים לכתוב אותו בעצמנו, זאת ההרגשה שלי. פספסנו את המחשבה הזאת שאנחנו צריכים לצאת לקרב". למרות זאת, לא הטיל את האשמה על מאמנו ואמר: "לדעתי, תומאס טוכל הוא הרכש הכי טוב שהקבוצה עשתה מאז שהגעתי. מעולם לא ראיתי מאמן כל כך חכם שמשרת את הקבוצה. הוא מנתח את המשחקים כל כך טוב. אנחנו נהנים איתו מאוד".

בנוסף אלבס דיבר על חברו ובן ארצו, ניימאר שנעדר מהמגרשים מאז חודש ינואר. המגן מאמין שבפריז טרם הבינו את הכוכב הפרובוקטיבי, וחושב שצריכים להתאים את השיטה אליו, בדומה לסגנון המשחק של האקסית, ברצלונה, סביב מסי. 


יודע איך צריך לשחק סביב כוכב. אלבס וניימאר (Getty Images)



"כאן, לא כולם מבינים את ניימאר. שהכדור ברגליים של שחקן כמוהו, זה דומה לניחוחות כמהין. בדיוק כמו מסי בברצלונה שכולם משחקים סביבו. כאן לא כולם הבינו שהכדור תמיד צריך להיות אצל ניימאר, והוא יתן לך את מה שחסר. אני מוסר לו, והוא עושה מה שהוא רוצה". 

"כשמסי היה מאבד את הכדור בברצלונה, היינו חוטפים אותו מהר ומחזירים לו אותו, כדי שהוא יוכל ליצור מצבים. שחקנים לא משתנים, הם משתפרים, הם יוצרים בעצמם, מחכימים, אבל אסור להם לשנות את הדרך שבה הם משחקים, אחרת הם יירדמו בשמירה".

למרות הכישלון בצ'מפיונס, בזירה המקומית פריז רושמת קמפיין מוצלח מאוד. מתוך 30 משחקים היא ניצחה 26, והפסידה רק פעם אחת. מאזן השערים שלה הוא מטורף בפני עצמו: 89:18, והיא תוכל להבטיח את האליפות כבר ביום ראשון כשתפגוש את סגניתה בטבלה, ליל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי