הצבע החדש של שחקני מכבי תל אביב

אלירן עטר, עומר אצילי, יונתן כהן, איתי שכטר
אלירן עטר, עומר אצילי, יונתן כהן, איתי שכטר | אינסטגרם

צלחת האליפות טרם הוענקה והונפה, אבל המכביסטים כבר חוגגים אליפות: מסיבת בריכה שכללה על האש, אלכוהול, מוזיקה, ספר פרטי ולאחר מכן בילוי בעיר והכל בלוק חדש וצהוב מתמיד!

(גודל טקסט)
רגע לפני שנסגר אתמול (שני) המחזור ה-29 של הפלייאוף ועוד לפני שהם רצו לקלפיות להצביע בחלקם לבנימין נתניהו, שחקני מכבי תל אביב החלו את חגיגות האליפות באופן רשמי. הבוקר השמשי של שחקני מכבי תל אביב החל במסיבת בריכה מטורפת בוילה בהרצליה שכללה שף שהגיע לפנק את החברים בבשר משובח, אלכוהול, מוזיקה ו… מעצב שיער שעבר שחקן שחקן וחימצן את התספורות של הגברברים לצהוב פלטינה!!!


אלירן עטר, איתי שכטר, דור מיכה, דן גלזר, דור פרץ, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, יונתן כהן, צ'קו אופוודו ועומר אצילי החליטו לאמץ את הלוק בפלטינה כיאה לצבעי הצהוב והכחול הכה מזוהים עם המועדון וכעת לפחות בכמה בתים מכביסטים, יש יותר מבלונדינית אחת! ממעצבי השיער החדרתים במקור שכבשו את תל אביב ואת שחקני נבחרת ישראל ומכבי, שניר ומאיר, הגיעו עם כל צוות המספרה לחמצן ולספר את השחקנים שעפו על הלוק החדש וכמובן לא ויתרו גם על הקריוקי. מסיבה אחת לא הספיקה להם, והיום של המכביסטים המשיך במסעדת ה"קוקו במבינו" לשם הגיעו בערב בהרכב מצומצם עוד לפני שהניפו את הצלחת וחגגו את האליפות כמו שצריך.


החגיגות הללו היו בהרכב חסר לאור העובדה שמספר שחקנים החליטו דווקא לנצל את היומיים הללו ולרדת לאילת! החברים הטובים אנריק סבוריט ופרדראג ראיקוביץ' העמיסו את הנשים ההורסות שלהם, ג'ניר הפצצה הספרדייה של סבוריט, ואנה אשתו של ראיקו ההריונית שעשתה פוזות למצלמה בביקיני ובטן של חודש שביעי. הזרים החליטו לוותר על חגיגת הצבע בשיער והעדיפו לתפוס צבע ולהשתזף ולנוח לקראת החגיגות האמיתיות וניצלו כל דקה של שמש.



שכטר, מיכה ופרץ מציגים את הלוק החדש. החגיגות בעיצומן (אינסטגרם)



כולם בבלונד. מיכה עטר ואצילי (צילום מסך אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#eilat

A post shared by JANIRE MARTOS (@janirest_) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✔️ #24weekspregnant

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on





ראיקוביץ' וסבוריט בג'זו'י באילת (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי