במכבי ת"א מבינים: "אין מספיק יצירתיות". גלזר יעבור צילום

בקרבת השחקנים יודעים: "חייבים חיזוק כדי להיאבק על האליפות, ואן לוון מבין שהקישור וההתקפה אנמיים". הקשר בספק לבני יהודה ולנתניה. קארצב: "מאמין שזו החזרה שלי לעניינים". הצהובים רוצים לצרף שלושה שחקנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה זאת בשיניים, אך הצליחה להשיג ניצחון 0:1 חשוב על מכבי פתח תקווה אתמול (שני) ולשמור על פער של שמונה נקודות ממוליכת ליגת העל, מכבי חיפה, כאשר כבר הערב במחנה של האלופה יחזיקו אצבעות להפועל באר שבע, בתקווה שתצליח למנוע מהירוקים ניצחון תשיעי ברציפות. הצהובים סופרים כבר ניצחון שלישי ברציפות עם שער נקי תחת פטריק ואן לוון, אם כי מכבי פתח תקווה הייתה יכולה להבקיע יותר משער אחד אתמול וכמעט עקצה במספר התקפות מתפרצות.

"תמיד קשה לנו נגד מכבי פתח תקווה, כי הם באים למשחקים מולנו באנרגיות של גמר גביע. הם בהחלט הקשו עלינו", אמרו בסביבת השחקנים לאחר המשחק. מכבי תל אביב התקשתה בעיקר ברבע השעה האחרונה, בה נסוגה לאחור וכמעט ולא הצליחה לחבר רצפים של מסירות.

במחצית המשחק הקשר דן גלזר נאלץ להתחלף כיוון שחש במתיחה בשרירי הבטן. השחקן המצטיין של העונה שעברה יעבור צילום, כאשר בשלב זה מסתמן כי הוא ייעדר מצמד המשחקים הקרובים, נגד בני יהודה ומכבי נתניה אשר שתיהן סחטו מהצהובים תיקו 2:2 בסיבוב הקודם.

מי שנכנס במקום גלזר היה עדן קארצב, בחילוף שהסתבר כבינגו מצדו של ואן לוון. ההולנדי אמנם איבד את היעילות ההגנתית של גלזר מצד אחד, אך קיבל את היכולת של קארצב לאיים על השער מצד שני והאחרון הוסיף מימד להתקפה לצדו של דור פרץ. עוד שחקן שזכה למחמאות הוא שחר פיבן, שדווקא ספג ביקורת לאחר ההופעה שלו נגד הפועל חיפה.

גלזר. בספק למשחקים הקרובים | דני מרון

אחרי שכבש את שער הבכורה שלו במדי מכבי תל אביב בליגת העל (הבקיע נגד רד בול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות, כזכור), קארצב אמר בתום המשחק: "אני מאמין שזו החזרה שלי לעניינים ומקווה שיהיו עוד שערים כאלה. אני מתאמן חזק מאוד וכשאני מקבל הזדמנות, אני לוקח אותה בשתי ידיים". ואן לוון הוסיף: "אנחנו כבר חושבים על המשחקים הבאים, לראות מי יכול לשחק ולחשוב איך לשלב שחקנים אחרים".

בנושא אחר, לקראת פתיחתו של חלון ההעברות במכבי תל אביב מבינים כי הקבוצה חייבת להתחזק והכוונה היא לצרף שלושה שחקנים. במועדון בודקים מספר שחקנים שנמצאים על המדף, אשר חלקם הוצעו למועדון, וזאת מעבר לשני הבלמים המועמדים להצטרף – עידן נחמיאס ורז שלמה. גורם בקרבת השחקנים אמר: "מכבי תל אביב זקוקה לחיזוק אם היא מאמינה בסיכוי שלה להיאבק על האליפות נגד מכבי חיפה. ואן לוון מבין שהקישור וההתקפה אנמיים, איטיים ואפורים. אין מספיק שחקנים יצירתיים ולכן עוברים מהר להגבהות סתמיות לרחבה".

קארצב. לקח את ההזדמנות בשתי ידיים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי