באנגליה חשפו את שכרו של תומר חמד, האוהדים רותחים מזעם

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

לאחר ה-4:0 לנוריץ' שסיבך את ק.פ.ר במאבקים נגד הירידה לליגה השלישית, בממלכה פרסמו שחלוץ נבחרת ישראל מקבל 7,083,200 ש"ח לעונה. ברשת הגיבו: "ההנהלה החליטה להשמיד את המועדון סופית"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

יומיים לאחר התבוסה 4:0 לנוריץ' שסיבכה את הקבוצה במאבקי הישרדות, בתקשורת האנגלית חשפו את שכרם של תומר חמד ונאקי וולס, שני המושאלים של קווינס פארק ריינג'רס שהגיעו בקיץ מברייטון וברנלי בהתאמה. מי שלא אהבו לגלות את הסכומים הם אוהדי הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ שהגיבו בזעם והציפו את הרשתות החברתיות.



ק.פ.ר, כך על פי הפרסום בממלכה, משלמת את מלוא שכרו של חמד שכאמור הגיע בתחילת העונה בהשאלה מברייטון. חלוץ נבחרת ישראל מרוויח לא פחות מ-7,083,200 שקלים חדשים לשנה. בקיץ הוא ישוב לשחפים לעונתו האחרונה בחוזה וגם בה הוא ייהנה מתנאים דומים. כלומר, כמיליון וחצי ליש"ט לעונה.


אוהדי ק.פ.ר, שניצחה רק פעם אחת ב-16 משחקי הליגה האחרונים ומדורגת במקום ה-18 בטבלה, הגיבו לפרסום ולא הסתירו את התסכול: "אני לא מאמין שזה הסכומים שאנחנו משלמים להם – מדובר בטירוף מוחלט. חמד מרוויח כזה סכום רק כי מקלארן עבד בתל אביב", כתב אחד מהם. אוהד אחר הוסיף: "אין לי מילים, אנחנו מסרבים ללמוד מטעויות וזה נראה שההנהלה החליטה להשמיד את המועדון סופית".


רק בשבוע שעבר, כזכור, פוטר סטיב מקלארן מאימון ק.פ.ר אחרי שרשם ניצחון אחד ב-15 המשחקים האחרונים בצ'מפיונשיפ והוביל את הקבוצה לתחתית הטבלה. חמד, שחזר לאחרונה לשחק לאחר פציעה, רשם 23 הופעות העונה בליגה בהן כבש חמישה שערים בלבד. וולס, לעומתו, מצא את הרשת שבע פעמים ב-36 משחקים.



לא לזה אוהדי ק.פ.ר פיללו. תומר חמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי