לראשונה מאז אוגוסט: איתן טיבי עשוי לקבל דקות בליגה

איתן טיבי
איתן טיבי | דני מרון

הצהובים מנסים להתגבר על ההדחה מהגביע, הבלם עשוי לפתוח בהרכב של מכבי תל אביב לראשונה העונה. וגם: איביץ' עשוי לטוס לקנדה כדי לסגור את התנאים לעונה הבאה

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב מנסים לשכוח מההדחה מהגביע לקראת המשחק שייערך מחר נגד מכבי נתניה (20:25, ספורט1). במועדון מנסים לא להכתים את "האליפות הגדולה ביותר בתולדותיה", ולהשלים את המטרה האחרונה שנותרה: לסיים את העונה ללא הפסדים.


באימוני סוף השבוע הורגש כי האכזבה גדולה בקרב השחקנים, והצוות המקצועי פועל כדי להחזיר את הקבוצה למסלול. "בספורט דברים כאלה קורים אצל כול מועדון וצריך להתקדם. היו למכבי מספיק הזדמנויות להבקיע שערים, פרשת הפנדל וה-VAR זה סיפור אחר. כל קבוצה בליגה הייתה מוכנה להתחלף איתנו"



מנסים לשכוח מההדחה (דני מרון)


בפן המקצועי, הקבוצה סובלת ממכת פציעות, ופרט לאורוש ניקוליץ' ואייל גולסה, שיחזרו רק בעונה הבאה, גם דור מיכה ורוסלן ברסקי ימשיכו להיעדר מהסגל. המאמן ולאדימיר איביץ' לא תרגל הרכב באימונים האחרונים ומסתמן לפחות על פי דבריו כי יאפשר לשחקנים שלא זכו לדקות משחק רבות העונה להיות על כר הדשא.


בין השחקנים שצפויים להשתלב מחר, הם אופיר דויזאדה ואיתן טיבי, למרות שהאחרון צפוי לא להמשיך בעונה הבאה. טיבי שיחק רק 66 דקות בליגה העונה, את כולם קיבל במחזור הפתיחה נגד מכבי חיפה ב-26 לאוגוסט 2018.


מאור קנדיל עשוי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של אלי דסה, וגם ז'איר אמדור צפוי להמשיך במרכז ההגנה. אלירן עטר שישב נגד בני יהודה על הספסל ונכנס כמחליף צפוי לחזור להרכב.



איתן טיבי. דקות ראשונות מאוגוסט? (אודי צטיאט)


גורמים בסביבת המועדון סבורים כי קיימת אפשרות שהמאמן ולאדן איביץ' ימריא בשבועות הקרובים לקנדה כדי להמשיך בשיחות עם הבעלים מיץ' גולדהאר ויד ימינו, ג'ק אנגלידיס לגבי התכניות לעונה הבאה ועתידו של הסרבי במועדון.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, ג'איר אמדור, שרן ייני (איתן טיבי), אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה), דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, יונתן כהן, ארון שוינפלד (איתי שכטר), אלירן עטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי