"קבוצה שמנצחת בבית פעם אחת בסיבוב לא תישאר בליגה"

אכזבה בבני סכנין אחרי ההפסד 1:0 למכבי נתניה. במועדון דווקא מרוצים מפגרת הסגר המאולצת: "תיתן מנוחה לשחקנים". וולשמן חתם בהפועל רעננה, אביטן רוצה לצרף בלם, מגן שמאלי וחלוץ

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין רשמה אתמול (רביעי) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כאשר הפסידה בדוחא 1:0 למכבי נתניה ובמועדון קיימת אכזבה גדולה. הקבוצה יוצאת כעת ל"פגרת הסגר" המאולצת כאשר היא שוב קרובה לקו האדום – רחוקה רק שתי נקודות מהפועל כפר סבא, ואם הירוקים ינצחו הערב את מכבי פתח תקווה זה כבר יהיה פער של נקודה מהקו, מתחתיו תרד הפועל חדרה במצב שכזה.

במועדון שוב הביעו את אכזבתם מהחלק ההתקפי, שהצליח למצוא את הרשת רק פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים. אוסאמה חלאילה אמנם חזר להרכב, אך החמיץ פנדל כבר בדקה השלישית ושוב סכנין לא הצליחה לכבוש.

המאזן של סכנין העונה בדוחא רע מאוד, והיא ניצחה בו רק פעם אחת – ב-0:1 על מ.ס אשדוד במחזור השמיני. "קבוצה שמנצחת פעם אחת בבית בסיבוב שלם לא תישאר בליגה. הגיע הזמן לעשות לזה סוף וזאת הבעיה שלנו", אמרו בקבוצה.

בניגוד לשאר מועדוני ליגת העל, שזעמו על עצירת הליגה במהלך הסגר, לבני סכנין זה דווקא בא בזמן לאחר שאצל לא מעט שחקנים ניכרה אתמול העייפות, דבר שבהחלט שהשפיע על היכולת הקבוצתית. "רוצים לשחק ולכפר כמה שיותר מהר על ההפסד, אבל מצד שני זה ייתן מנוחה לשחקנים ששיחקו הרבה משחקים בתקופה האחרונה".

אוסאמה חלאילה | ברני ארדוב

גם המאמן ניסו אביטן וגם ראשי המועדון מבינים שהסגל הקיים לא מספיק, והקבוצה תעבור לא מעט שינויים בחלון ההעברות, ביקר בקרב הזרים. אוסבלדו הנריקס כבר שוחרר ועזב את ישראל, ואליו צפוי להצטרף המגן איקוום אוטין (שהגיע כמושאל ממכבי חיפה). העברתו של אמרי וולשמן להפועל רעננה הושלמה הערב.

גם אוטין מעורר עניין בליגה הלאומית ומבוקש באחי נצרת. אביטן מעוניין לצרף שלושה שחקנים – בלם, מגן שמאלי וחלוץ. לאחרונה קיבל המאמן מספר קלטות של שחקנים זרים, אך ראשית כל ייבחנו אופציות ישראליות, כאשר בין השאר ישנו רצון להשאיל ממכבי חיפה את יהאב אבו אלשיך.

ניסו אביטן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי