עצרה את המפולת: 0:1 למכבי נתניה על בני סכנין

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים רצופים, היהלומים שבו לנצח בזכות שער של עזרא אחרי בישול יפה של פרייטר. הכובש נפצע והוחלף, גם אברהם. חלאילה החמיץ פנדל כבר בדקה השלישית, ג'אבר הורחק (

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגת העל נמשך הערב (רביעי) ונפתח עם הניצחון 0:1 של מכבי נתניה על בני סכנין בחוץ. היהלומים השיגו שלוש נקודות חשובות ובלמו את המפולת במשחקים האחרונים, אחרי שלא ניצחו חמישה משחקים והפסידו בשלושה האחרונים. כעת, קבוצתו של ריימונד אטוולד טיפסה למקום השביעי.

מנגד, חניכיו של ניסו אביטן רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, נמצאים במקום ה-11 ורחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום. סכנין קיוותה לנקום אחרי שבסיבוב הראשון הובסה מול נתניה 7:0 במשחק שכונה "משחק הקורונה", אך ירדה מאוכזבת מכר הדשא בדוחא.

כבר בדקה השנייה החלוץ קוואן פרייטר נגע בכדור בידו בחוסר אחריות ברחבת נתניה אחרי כדור קרן של מוטי ברשצקי והשופט אוהד אסולין הצביע על הנקודה הלבנה. החלוץ אוסאמה חלאילה סיפק בעיטה איומה למרכז השער ודני עמוס רשם הדיפת פנדל שלישית העונה.

דני עמוס הודף את הפנדל | ברני ארדוב

אביב אברהם, שרק חזר להרכב היהלומים, נאלץ לצאת בשלב מוקדם בשל פציעה. הקשר מירר בבכי מחשש לפציעה לא פשוטה. בדקה ה-28 פרייטר ביצע מהלך נפלא על הקו ומסר לחן עזרא שכבש. השופט פסל תחילה את השער בהחלטה די שערורייתית אך לאחר בדיקה ב-VAR נתניה עלתה ליתרון.

אבל היהלומים אמנם עלו ליתרון, אך חוסר המזל נמשך שכובש השער עצמו, עזרא, נפצע גם הוא ונאלץ להתחלף בדקה ה-37, כאשר יונס מלדה נכנס על חשבונו. עם פתיחת המחצית השנייה, כבר אחרי עשר שניות, מכבי נתניה קיבלה הזדמנות גדולה להכריע את המשחק ולכבוש את השני. חסן חילו ניסו לבעוט כדור ארוך בצורה רעה מאוד, פרייטר חטף וממצב של אחד על אחד מול השוער מחמוד קנדיל בעט רק לקורה.

בדקה ה-61 היהלומים רשמו החמצה גדולה נוספת, כאשר כדור שניתז מרגלו של חגי גולדנברג הותיר את עומרי גנדלמן מול שער במרחק של שלושה מטרים, אך השחקן הצעיר לא הצליח להגיב מספיק מהיר ונגח החוצה. החמצת ענק. בדקה ה-80 עטאא ג'אבר הורחק בכרטיס צהוב שני אחרי שהניף רגל גבוהה לעבר פניו של יובל שדה. שלוש דקות לאחר מכן, בן אז'ובל כבש את השני לנתניה אך השער נפסל בהחלטה שנראית מעט תמוהה.

חן עזרא חוגג | ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב
שחקני בני סכנין מאוכזבים | ברני ארדוב

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, חסן חילו (אחמד סעיד, 88), יזן נסאר, מארון גנטוס, חגי גולדנברג, דניאל טוויזר (עטאא ג'אבר, 46), איהאב גנאים, בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס (עלי עותמאן 66), מוטי ברשצקי (מוטי מלכה, 66), אוסאמה חלאילה (בהג'ת בשיר, 71).

מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, קליאן ואן דר קאפ, אקינסולה אקיניימי, זלאטן שחוביץ', עמרי גנדלמן, אביב אברהם (יובל שדה, 14), גבי קניקובסקי, חן עזרא (יונס מלדה, 37), לאמק בנדה, קוואן פרייטר (בן אז'ובל, 79).

מארון גנטוס, חן עזרא, מוטי ברשצקי | ברני ארדוב
יונס מלדה | ברני ארדוב
לאמק בנדה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי