וושינגטון נכנעה בפילי למרות 60 נקודות של ביל, בוסטון ניצחה על הבאזר

בראדלי ביל | Tim Nwachukwu/Getty Images

שיא קריירה של הגארד לא הספיק לוויזארדס שהפסידו 141:136 לסיקסרס, נקודה לאבדיה ב-16 דקות. הרוקי פריצ'ארד העניק לסלטיקס 105:107 במיאמי, יוטה הופתעה בניו יורק. הבאקס גברו על דטרויט, הקליפרס על גולדן סטייט

(גודל טקסט)

11 משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA וזה שבו השתתפה קבוצתו של דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, סיפק את אחד הסיפורים המעניינים: הכוכב בראדלי ביל קלע לא פחות מ-60 נקודות, אך זה לא הספיק מול פילדלפיה 76' שניצחה בביתה. מעט לאחר מכן, בוסטון סלטיקס גברה על מיאמי היט על הבאזר ומילווקי באקס השלימה ניצחון שני רצוף על דטרויט פיסטונס, בעוד יוטה ג'אז הופתעה בניו יורק ע"י הניקס ולוס אנג'לס קליפרס הכניעה את גולדן סטייט ווריירס. מעבר לכך, אורלנדו מג'יק ספגה מכה קשה כשמארקל פולץ קרע את הרצועה הצולבת.

פילדלפיה 76' – וושינגטון וויזארדס 136:141

הגנות לא היו במשחק הזה, בטח לא אצל הוויזארדס שלא מצטיינים בקטגוריה הזו מפתיחת העונה, אך בהתקפה זה היה הערב של בראדלי ביל שכאמור הפציץ 60 נקודות וניפץ את שיא הקריירה שלו, דבר שעזר להחזיר את וושינגטון מפיגור של 21 נקודות במהלך הרבע השלישי, אך לא הספיק על מנת לגבור על ג'ואל אבמיד שקלע 11 נקודות ברבע האחרון לעומת שלוש בלבד של ביל וסחב את הסיקסרס לניצחון חמישי ברציפות ושביעי העונה בסך הכל, מתוך שמונה משחקים – המאזן הטוב בליגה עד כה.

אבדיה נאלץ שוב להסתפק ב-16 דקות בלבד בהן זרק פעמיים מהשדה, אחת מהן מחוץ לקשת, החטיא את שתיהן ודייק ב-1/2 מהקו בדרך לנקודה וחסימה בתום הערב. אמביד סיים עם 38, סת' קרי הוסיף 28 משלו, טוביאס האריס ושייק מילטון תרמו 19 כל אחד. בצד השני ווסטברוק גיבה את ביל עם 20 ו-12 אסיסטים.

אמביד לקח אחריות עבור הסיקסרס | Tim Nwachukwu/Getty Images

אינדיאנה פייסרס – יוסטון רוקטס 107:114

האורחת הובילה בהפרש המינימלי כשנותרו כשתי דקות וחצי לסיום, אך הפייסרס קלעו את שמונה הנקודות האחרונות במשחק בהובלתו של מלקולם ברוגדון שסיפק שיא קריירה בפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים, כאשר קלע 35 בסך הכל ודייק בארבע משש הזריקות שלו לשלוש, בנוסף לשבעה אסיסטים. דומנטאס סאבוניס סייע לו עם דאבל-דאבל של 22 ו-12 ריבאונדים, ג'סטין הולידיי תרם 20. אצל הרוקטס בלט ג'ון וול 28, ג'יימס הארדן כנראה עוד לומד את שיתוף הפעולה עם חברו החדש לקו האחורי וסיים עם 15 בלבד, אך מסר 12 אסיסטים.

מיאמי היט – בוסטון סלטיקס 107:105

הרוקי פייטון פריצ'ארד, שלא היה שם כשבוסטון נכנעה למיאמי בגמר המזרח בפלייאוף האחרון, הוא זה שבזכותו הסלטיקס השיגו נקמה קטנה על ההיט. האורחת סגרה ריצת 0:13 כשנותרו דקה ו-17 שניות לסוף, אלא שהקבוצה הביתית השיבה עם 10 נקודות ב-55 שניות והשוותה את התוצאה. מרקוס סמארט חדר כל הדרך לטבעת בהתקפה האחרונה והחטיא, אבל פריצ'ארד היה שם כדי לתקן ושלח את הירוקים-לבנים לחגוג. ג'ייסון טייטום הוביל את בוסטון עם 27 נקודות, ג'יילן בראון הוסיף 21 ו-12 כדורים חוזרים. ג'ימי באטלר בלט במיאמי עם 26.

שחקני הסלטיקס חוגגים עם פריצ'ארד | Michael Reaves/Getty Images

ניו יורק ניקס – יוטה ג'אז 100:112

אפקט טום ת'יבודו ממשיך לעשות את שלו בקבוצה מהתפוח הגדול. הג'אז היו בטוחים שהם בדרך להתאושש מהתבוסה לברוקלין לילה לפני כן כשהובילו ב-18 הפרש אחרי שני רבעים, אולם המארחת רצה כל הדרך להשוואת התוצאה במחצית השנייה ונהנתה מ-14 נקודות רצופות של אוסטין ריברס במאני טיים, בדרך לניצחון שלישי ברציפות. ריברס סיים עם 23 ומי שהוביל את קלעי הניקס היה ג'וליוס רנדל, שגם אסף 16 ריבאונדים. אלפריד פייטון שימש כינור שלישי עם 22 נקודות. בצד השני, ג'ורדן קלארקסון תרם 19 מהספסל ודונובן מיטשל נעצר על 18.

מילווקי באקס – דטרויט פיסטונס 115:130

הקבוצות, שכל אחת מהן כרעה ברך בהתקפה הראשונה שלה בעקבות ההחלטה בנוגע לירי בג'ייקוב בלייק, נפגשו בפעם השנייה בשלושה ימים ושוב הבאקס יצאו עם ידם על העליונה, בתום טיול קליל שכלל 82 (!) נקודות במחצית הראשונה ויתרון שהגיע ל-34 במהלך הרבע השלישי. יאניס אנטטוקומפו הוביל את מילווקי עם 25 נקודות, כריס מידלטון הוסיף 23. ג'רמי גרנט היה היחיד שבא לעבודה בשורות הפיסטונס וקלע 31 לצד 10 ריבאונדים.

גולדן סטייט ווריירס – לוס אנג'לס קליפרס 108:101

אחרי שני ניצחונות רצופים ושיא קריירה מטורף של 62 נקודות, סטף קרי "התקרר" וכך גם הקבוצה שלו. הקליפרס הובילו לרוב המשחק עד ששמטו את היתרון במהלך הרבע האחרון והווריירס איימו לעקוץ, אלא שקוואי לאונרד לקח אחריות בדקות ההכרעה והוביל את הקבוצה מלוס אנג'לס לניצחון במפגש הראשון מבין שניים רצופים בין הקבוצות. 21 נקודות היו ללאונרד, כמו גם לפול ג'ורג' שחזר מהיעדרות והוריד גם 12 כדורים חוזרים. סרג' איבקה תרם דאבל-דאבל עם 12 נקודות ו-14 ריבאונדים. קרי נעצר על 13 נקודות בלבד, אנדרו וויגינס ואריק פסקאל הובילו את גולדן סטייט עם 19 כל אחד.

תוצאות נוספות:
אורלנדו מג'יק – קליבלנד קבאלירס 94:105
אטלנטה הוקס – שארלוט הורנטס 102:94
ניו אורלינס פליקנס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 111:110
פיניקס סאנס – טורונטו ראפטורס 115:123
סקרמנטו קינגס – שיקגו בולס 124:128

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי