בהפועל חדרה מאוכזבים: "לא היינו רחוקים מהגשמת החלום"

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | דני מרון

במועדון מנסים לעכל את ההפסד שנתן אות לסיום העונה. גולן ושוורץ ידרשו תשובה סופית מאביטן. אג'ידה: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים ולא מנוסים, ננסה שוב בעתיד"

(גודל טקסט)

לאורך העונה האחרונה התרגלו ברוב המשחקים שחקני הפועל חדרה לחגוג אחרי משחק נגד מכבי נתניה, אך אתמול (שלישי) זה היה שקט מופתי לאחר הפסד 1:0 בחצי גמר גביע המדינה.

בחדרה התאכזבו לא רק מההדחה שמסמנת את סיום העונה של הקבוצה, אלא גם מכך שלראשונה הגיעה הקבוצה של ניסו אביטן כמעט ולא מוכנה והייתה מאוד חלשה בשלושים הדקות הראשונות. בצעד מפתיע והזוי לחצי הגמר בחר המאמן החדרתי לבצע שני חילופים עשר דקות לסיום המחצית הראשונה, כאשר הוציא את הקפטן מנשה זלקה ואת ויטלי גנון ובמקומם העלה את גורג' פוצ'יבה ונייתן אודווה.

"נראה שהפעם הגענו לא מוכנים מנטאלית, הרבה שחקנים התרגשו יתר על המידה ונראו חיוורים בדקות הראשונות. למרות זאת היינו במשחק ויכולנו לכבוש במחצית השנייה. לא היינו רחוקים מהחלום", אמרו בחדרה. מי שלקח קשה את ההפסד הוא המאמן ניסו אביטן, שעמד דקות ארוכות בסיום המשחק ומירר בבכי. אביטן התקשה לעכל את ההפסד אך התעשת ולאחר מכן אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אני גאה בכם. עשינו עונה גדולה אבל העונה עוד לא נגמרה וחשוב לנו לסיים את הפלייאוף העליון בצורה טובה".

אג'ידה.
אג'ידה. "השתפרנו במחצית השנייה וזה לא הספיק" (דני מרון)

שוער הקבוצה אוסטין אג'ידה אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח ועבדנו קשה אבל זה הכדורגל. המחצית הראשונה הייתה טובה מצד נתניה אבל השתפרנו במחצית השנייה וזה בכל זאת לא עבד. בפעם שעברה הגעתי לגמר גביע המדינה עם באר שבע ורציתי לעשות זאת פעם נוספת אבל זה לא עבד. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ולא מנוסים שיכולים לקבל הזדמנות נוספת בעתיד. לגבי העתיד של ניסו? לא יודע, זה לא תלוי בי".

ביום שאחרי ההדחה מהגביע וההבנה כי חדרה לא תהיה פקטור בפלייאוף העליון, במועדון יתחילו להכין את העונה הבאה. השאלה הראשונה והעיקרית היא עתידו של המאמן ניסו אביטן. כפי שפרסמנו אתמול, בשיחות האחרונות שנערכו בין היו"ר יקיר שוורץ, המנהל המקצועי אורן גולן ואביטן קיבלו השניים הראשונים את הרושם כי אביטן יישאר בקבוצה עונה נוספת אך ירצה לשמוע קודם לכן את גובה התקציב לעונה הבאה בכדי להבין אם יוכל לבנות קבוצה ראויה בליגת העל. מאידך ישנו חשש בחדרה כי המאמן יפחד כי אינו יוכל למצות יותר בחדרה ויבחר לעבור למועדון אחר. בכל מקרה שוורץ וגולן ידרשו תשובה מוקדם ככל שניתן גם בכדי לבדוק אופציות אחרות במידה ואביטן יחליט לעזוב את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי