צמדים למסי ולגריזמן, 0:4 לברצלונה על גרנאדה

ליאו מסי, עוסמאן דמבלה | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

אחרי הניצחון על בילבאו, חניכיו של קומאן צימקו את הפער מהפסגה לארבע נקודות. הארגנטינאי בלט עם כדור חופשי מבריק ועלה לראש ה"פיצ'יצ'י". 2:3 לסביליה נגד סוסיאדד, אן-נסירי חגג שלושער. המשחק של אתלטיקו נדחה

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) עם תבוסה גדולה של סלטה ויגו, אשר נכנעה 4:0 בבית לוויאריאל. משחקי המחזור המשיכו היום, כשבמוקד ברצלונה הביסה 0:4 נהדר את גרנאדה וקיזזה את הפער בפסגה. במשחק המוקדם, סביליה ניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד בתום משחק מהנה. משחקה של אתלטיקו מדריד נגד אתלטיק בילבאו נדחה עקב מזג האוויר המושלג במדריד.

גרנאדה – ברצלונה 4:0

שלושה ימים בלבד חלפו מאז שבארסה ניצחה 2:3 בבילבאו, במשחק שנתן הרבה מוטיבציה לסגנית אלופת ספרד, לאחר שליאו מסי חגג צמד שערים ונראה מאושר, לראשונה מזה זמן רב. הערב, הכוכב הארגנטינאי כבר נראה כמו השחקן שכולם מכירים וביחד עם אנטואן גריזמן, צמד הכוכבים סיפק ארבעה שערים וניצחון שלישי ברצף עבור ברצלונה.

זה התחיל כבר אחרי 12 דקות של משחק, כשגריזמן קיבל בטעות את הכדור במרכז הרחבה, הסתובב על המקום במהירות וכבש בקלילות. בדקה ה-35 גריזמן נכנס לנעלי המבשל עם מסירה למסי, שמצא את הרווח הקטן בהגנה של המארחת ושלח את הכדור לחיבורים של רוי סילבה. השוער הפורטוגלי הוציא כדור נוסף של מסי מהרשת בדקה ה-42, זאת לאחר ש"הפרעוש" הבקיע בכדור חופשי שטוח וחד לפינה.

מסי וגריזמן חוגגים. ניצחון גדול של ברצלונה | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

בדקה ה-63 עוסמאן דמבלה מצא את גריזמן ברחבה, החלוץ התקדם ללא הפרעה ומזווית קשה כבש את הרביעי של ברצלונה. ריקי פוץ' עלה מהספסל לקראת הסיום והוביל לכרטיס אדום של חסוס ואייחו. שחקן נוסף שחזר לעניינים הוא סמואל אומטיטי, חזר מפציעה והשלים 90 דקות מוצלחות עבורו. בסיום, בארסה צימקה את הפער בפסגה לארבע נקודות בלבד, אך לאתלטיקו מדריד יש שלושה משחקים חסרים. המשחק הבא של הקטלונים בליגה יהיה רק ב-24.1, כאשר הם ייצאו למשחק חוץ אצל אלצ'ה. לפני כן, צפוי להם משחק לא פשוט בסופרקופה נגד סוסיאדד.

סביליה – ריאל סוסיאדד 2:3

לאחר שנודע כי המשחקים בבירת ספרד נדחו, באנדלוסיה הדרומית קיבלנו משחק גדול כאשר סוסיאדד החמישית בטבלה התארחה אצל סביליה השישית, כשרק שלוש נקודות מפרידות בין הקבוצות. פתיחת המשחק באצטדיון "רמון סאנצ'ס פיחואן" הייתה פשוט מדהימה.

בתוך רבע שעה בלבד, לוח התוצאות הראה 2:2 לאחר שיוסף אן-נסירי השלים צמד עבור המארחת, כשמנגד אלכנסדר איסאק המוכשר כבש וגם גרם לשער עצמי אומלל מצידו של הבלם דייגו קארלוס. בפתיחת המחצית השנייה אן-נסירי רשם שלושער ראשון עבורו במדי סביליה וניצח עבורה את המשחק.

אן-נסירי. שלושער ראשון לחלוץ בליגה מאז פברואר 2019 | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו (נדחה)

הקולצ'ונרוס בהחלט רצו להמשיך את הכושר הנפלא ולשמור על פסגת הליגה, אך במדריד חוו לילה קשה מאוד מבחינת מזג האוויר והשלג שנערם בכל חלקי העיר. למעשה, שחקני הקבוצה האורחת לא הצליחו להגיע לבירה בעקבות סגירת שדה התעופה, ולאחר מספר שעות שחררה ה"לה ליגה" הודיעה רשמית ובה נכתב: "בעקבות המצב החריג שנוצר כתוצאה מהסופה, מה שגרם גם לסגירת שדה התעופה במדריד, אין אפשרות להפוך את התנאים במגרש לאופטימליים. לאחר ששוחחנו עם המועדונים, הוחלט לדחות את המשחק. מועד חדש יימסר בימים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי