בצ'יראי עשוי לקבל מנוחה מול בני יהודה, דראפיץ': "משחק חשוב"

דראפיץ'
דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן נתניה לשחקנים באסיפה: "צריכים לחזור ללחוץ ולהיות אגרסיביים". החלוץ צפוי להתחיל על הספסל. בקבוצה הוחלט על לבוש אחיד של השחקנים לקראת חצי הגמר. במועדון מקווים שיופשרו כרטיסים נוספים לאוהדים

(גודל טקסט)

במכבי נתניה המשיכו הבוקר (חמישי) בהכנות לקראת השבוע החשוב של הקבוצה, שייצא לדרך ביום שבת (18:15, ישיר בספורט4) מול בני יהודה ויימשך במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום שלישי מול הפועל חדרה, משחק לו מצפים בקבוצה זמן רב.

החלוץ פאטוס בצ'יראי שב אמש לישראל לאחר שהשלים שני משחקים מלאים במדי נבחרתו מול בולגריה ואנגליה, כשבצוות המקצועי נוטים לתת לו מנוחה בשבת לאור העומס והמונטנגרי צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. ניקו אולסק, שהחלים משטף הדם ממנו סבל בקרסול, כשיר וצפוי לפתוח לצידו של עלי מוחמד, בהיעדרו של הקשר סתיו פיניש שירצה עונש של צבירת כרטיסים צהובים.

"אנחנו חוזרים אחרי פגרה קטנה ומתניעים מחדש. בני יהודה במצב דומה לשלנו במפעלים ומיותר לציין שזה משחק חשוב על מקום בצמרת ועל הכרטיס לאירופה. אם חלק מהקהל שהתנפל על הכרטיסים לגביע יגיע להמשך הדרך בליגה – זו תהיה זריקת אנרגיה נהדרת", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק.


בצ'יראי מול דלה עלי. יקבל מנוחה בשבת? (Gettyimages)

הבוקר ערך המאמן אסיפה לחניכיו שעסקה במשחק ההפסד האחרון להפועל ב"ש וביקש מהשחקנים לחזור לעקרונות המשחק שאפיינו אותם בתקופה המוצלחת: "אנחנו צריכים לחזור ללחוץ ולהיות אגרסיביים כפי שהיינו", הסביר.

לאחר שרכשו את כל 8,100 הכרטיסים שהוקצו להם, אוהדי נתניה מקווים שלאור קצב הרכישה האיטי של אוהדי הפועל חדרה, הם יזכו לקבל כמות נוספת. לפי ההסכם עם ההתאחדות לפני תחילת המכירה, לכל קבוצה יש מועד (כיומיים-שלושה לפני המשחק) להודיע לגבי כמות הכרטיסים שרכשה, כאשר הקבוצות יספגו את עלות הכרטיסים שלא מכרו ולכן לחדרה ככל הנראה לא תהיה ברירה אלא להפשיר את כרטיסיה לאוהדי נתניה בשביל לא להפסיד כסף.

בנושא אחר, ולקראת משחק חצי הגמר, בקבוצה הוחלט על לבוש אחיד לקראת ההתמודדות, כשמאמצת ההלבשה של הקבוצה, חברת ליוויס, תלביש את השחקנים בלבוש אחיד ותקצה לשחקנים ג'ינסים של החברה, למען הייצוגיות


אוהדי מכבי נתניה. במועדון מקווים שיופשרו כרטיסים נוספים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי