באנגליה מדווחים: ארסנל מתכננת הצעת ענק על סולומון בקיץ

מנור סולומון | Julian Finney/Getty Images / ספורט1

השמועות סביב מעברו של הישראלי ללונדון מתחזקות. ב'גרדיאן' טוענים: סולומון לא יעזוב בינואר, העסקה תלויה בעתידו של ארטטה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל מתכננת הצעת ענק בקיץ על היהלום הישראלי של שחטאר דונייצק, מנור סולומון, כך מדווח הערב (שלישי) אתר ה'הגרדיאן' הבריטי, ולא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה. ע"פ הדיווח, נציגים של מועדון הפאר האנגלי פתחו בשיחות עם נציגיו של הקשר בן ה-21 שפרץ לתודעה בזכות הופעותיו בשתי העונות האחרונות בשחטאר, והשערים שכבש נגד ריאל מדריד.

ב'גרדיאן' מדגישים שמנור זוכה לעניין רב מקבוצות גדולות באירופה ולא יעזוב את אוקראינה בחלון ההעברות הנוכחי. ארסנל תשלם מחיר יקר על סולומון, שמחזיק בחוזה עד דצמבר 2023, אך בכתבה לא צוין בדיוק כמה. ולמרות זאת, המצב עוד עשוי להשתנות פעמים רבות עד חודש מאי, ועתיד העסקה תלוי בעיקר בעתידו של מיקל ארטטה, שסימן את השחקן, אך יושב על 'הכיסא החם' בצפון לונדון, וגם כמובן, בכושרו ומצבו של הישראלי ברגע האמת.

רק בחודש שעבר, מנור סיפר בראיון ל'פודיום' של אורון יוסיפוביץ': "אני יכול להגיד שיש המון קבוצות שלא מדברים עליהן בתקשורת שהן קבוצות מאוד גדולות שכשאני שומע את השם אני אומר ‘וואו'. סתם לדוגמה לשם שעלה בתקשורת – ארסנל. פתאום אתה רואה שמלא אוהדים וקבוצות אוהדים של ארסנל מזכירים את השם שלך, בתוכניות של ארסנל אומרים ‘חייבים להביא את השחקן הזה' וזה כיף לשמוע. זה מדהים. לא יודע אם התרגלתי לשמוע את השמות האלה, כי כשאתה שומע את השמות האלה אתה מתלהב, אבל אני מחשיב את עצמי שאני כבר שם. אני אמור להיות שם, אני אמור לשחק ברמות האלה וזה יקרה מתישהו".

האזינו למנור סולומון בפודיום

"מזכיר את הזאר, יותר טוב מבואנדיה": אוהדי ארסנל מתלהבים מסולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי