אלון תורג'מן ידרוש חוזה ארוך טווח בהפועל חיפה

אלון תורג'מן | Krzysztof Porebski/PressFocus/MB Media/Getty Images

החלוץ הגיע להסדר עם אוסטריה וינה וצפוי לחזור לישראל. מקורביו: "ההערכה היא שההצעה הטובה ביותר תהיה מיואב כץ". סילבס גם מעוניין בבלם זר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ייפתח רשמית בשבוע הבא ובהפועל חיפה החליטו להתחזק במהלכו בשתי עמדות: חלוץ ושחקן הגנה זר שיכול לשחק כבלם וגם כמגן. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, גישושים החלו מול החלוץ אלון תורג'מן כבר לפני כעשרה ימים ולקראת התרת חוזהו הצפויה באוסטריה וינה, המו"מ צפוי לקבל תאוצה בקרוב מאוד.

בהפועל חיפה מקווים להתחזק באלון תורג'מן גם בשל פציעתו של קייס גאנם שככל הנראה ייעדר בשבועות הבאים ולאור העובדה שוויליאם אגאדה עוד זקוק לזמן מה כדי לחזור לכושר מלא אחרי הפציעה שהשביתה אותו בתקופה האחרונה.

לפי התקשורת הפולנית, תורג'מן כבר סיכם את כל תנאיו בוויסלה קראקוב במדיה שיחק בעונה שעברה, אולם המועדון הכחיש אתמול את הפרסומים לפיהם הישראלי אמור להגיע לבדיקות רפואיות לקראת חתימה. "אלון ממתין לראות אילו הצעות יקבל וההערכה היא שיואב כץ יגיש את ההצעה הטובה ביותר", אמרו בסביבתו של החלוץ.

תורג'מן יבקש חוזה ארוך טווח מכץ, במטרה לבסס את עצמו בתחנה החדשה שלו בישראל. "תורג'מן נמצא בראש סדר עדיפויות שלנו ונקווה שזה יקרה", אמרו בחיפה לנוכח העובדה כי תורג'מן זוכה להתעניינות גם מהפועל באר שבע ומבית"ר ירושלים.

יואב כץ
תורגמ'ן מצפה להצעה טובה ממנו. יואב כץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי