קרע קטן לרן קדוש. גישושים עם אלון תורג'מן

אלון תורג'מן | Michael Molzar/Getty Images

שוער הפועל חיפה ייעדר כשבועיים, סואירי יפתח מול ק"ש. במועדון מחפשים חלוץ ישראלי, גם שלומי אזולאי על הפרק. שביעות רצון אחרי ה-3:3 הדרמטי מול בית"ר, בעיקר בגלל כמות הנעדרים הרבה. כץ: "משחק הירואי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל אחרי ה-3:3 הדרמטי מול בית"ר ירושלים אמש (שבת). השמחה לא הגיעה רק בגלל הצמד של חנן ממן לקראת הסיום שמחק פיגור שני שערים והוציא נקודה ממשחק שהיה נראה גמור, אלא גם בגלל העובדה שהקבוצה הגיעה למשחק הזה בסגל דליל במיוחד.

צפו בתקציר: 3:3 משוגע בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה

שישה שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה לא שיחקו – אלמוג בוזגלו, עדן בן בסט, נס זמיר, דור מלול, דודו אלטרוביץ' ורז נחמיאס. אליהם הצטרפו עוד חמישה שחקנים פצועים שנעדרו מההתמודדות אמש – יסמין בוריץ', לירן סרדל, קייס גאנם ואחמד דראושה. בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, נשמע מרוגש בסיום: "כי הכבוד לשחקנים. זה היה אחד המשחקים הכי הירואים של הפועל חיפה. כולם נתנו הכל ואני שמח שהצלחנו להוציא נקודה".

למרות זאת, כץ ממש לא אהב את העובדה שמשרד הבריאות ומנהלת הליגה החליטו לדחות את המשחק בין מ.ס אשדוד לקריית שמונה בעקבות מקרי קורונה רבים במועדון הדרומי, ולעומת זאת המשחק של הפועל חיפה נערך כמתוכנן. "כנראה שאנחנו קבוצה לא מספיק פוליטית, כי מעבר לזה אני לא יכול להבין את ההחלטות", אמר הבעלים. "אנחנו נלחמים היטב על כר הדשא, אבל לא מספיק בדברים אחרים".

אם לא די בכמות הנעדרים הגבוהה, במהלך המשחק אתמול נפצע רן קדוש. השוער השני, שממלא בהצלחה את מקומו של בוריץ' בשבועות האחרונים, סובל מקרע קטן בשריר התאומים וייעדר כשבועיים. הוא כמובן יחמיץ את המשחק מול ק"ש בשלישי. מי שנכנס אמש במקומו לכר הדשא כבר בדקה ה-16 הוא השוער השלישי, עמית סואירי בן ה-19, אשר סיפק מספר הצלות נאות, זכה למחמאות ויפתח במשחק הקרוב.

עמית סואירי | דני מרון

בעקבות מצבו הלא ברור של קייס גאנם, שהחל בתהליך שיקום ועשוי להיעדר מספר שבועות, בהפועל חיפה בוחנים חיזוק ישראלי להתקפה. לאחרונה החלו גישושים מול האקס אלון תורג'מן, שצפוי לעזוב החודש את אוסטריה וינה ומבוקש בעוד מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן קבוצות צמרת. גם שמו של שלומי אזולאי נמצא על הפרק.

גל אראל סיכם את ה-3:3 המשוגע מול בית"ר: "זה היה משחק מטורף שהתפתח לשני הצדדים. הובלנו במחצית ואז הם הפכו את התוצאה אבל אני לוקח את חצי הכוס המלאה כי חזרנו ל-3:3. אני גאה בשחקנים והפנים קדימה. קורונה? זה אף פעם לא כיף לדעת שיש שחקנים עם קורונה אבל יש לנו סגל טוב וקיבלנו שחקנים צעירים שצמחו במועדון ועשו עבודה טובה וזה השלב של הצעירים להוכיח את עצמם".

רן קדוש | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי