אור דסה ויוג'ין אנסה טרם שבו לאימוני הפועל רעננה

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אריאל שלום

החלוץ עדיין פצוע, בעוד הקשר נמצא בריתוק בצבא והם נעדרו גם מהניצחון 1:3 על רמה"ש במשחק אימון בו נגוואקם, תומר וגאנם כבשו. השחקנים ביקרה בבית לוינשטיין וחילקו משלוחי מנות

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה יצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב לאחר שסיימה בתיקו 2:2 נגד בני סכנין. הקבוצה של מנחם קורצקי אגרה חמש נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ופתחה פער של תשע נקודות מהקו האדום. לאחר החזרה מהפגרה, תתארח רעננה במשחק נגד מכבי פתח תקווה במושבה וניצחון בו יוכל להבטיח כמעט בוודאות עונה נוספת בליגת העל.

לאור פגרת הנבחרות וברוח חג פורים, שחקני רעננה זכו לשלושה ימי חופש לאחר שאתמול ניצחו 1:3 את עירוני רמת השרון במשחק אימון משערים של אריאל נגוואקם יואב תומר וקייס גאנם. ברעננה היו מרוצים שהשניים האחרונים, שכבשו גם במשחק הליגה בשבת, המשיכו את הכושר הטוב שלהם. בקבוצה ניצלו את הזמן הפנוי כדי לבקר בבית לוינשטיין ברעננה והביאו משלוח מנות של פורים לאנשי המקום.

ברמה המקצועית, החלוץ יוג'ין אנסה עדיין לא חזר לאימונים מלאים בשל הקרע ברצועה הצדית ולא יהיה כשיר גם למשחק בעוד עשרה ימים נגד מכבי פתח תקווה. כמוכן, הקשר אור דסה נמצא עדיין בריתוק בבסיס צבאי ולא הגיע לאימוני הקבוצה. דסה אמור להשתחרר לקראת סוף השבוע הבא.


הפועל רעננה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי