קדוש יפתח מול בית"ר, מימר: "מגיע לו, הוא עובד קשה"

רן קדוש
רן קדוש | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים והתייחס לספסול של שטקוס: "יש לנו שני שוערים טובים אבל רן ממשיך איתנו גם בעונה הבאה". על עתידו: "רוצה להמשיך אבל הכל יכול לקרות"

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל חיפה פספסה את המקום בשישייה הראשונה עם תיקו 2:2 בבית מול הפועל רעננה, מאמן הקבוצה שרון מימר דיבר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים השבועית לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון והמשחק נגד בית"ר ירושלים: "האכזבה היא גדולה מאוד, אבל אנחנו עם הפנים קדימה ורוצים לחזור להציג את היכולת הטובה שלנו".

החמצת הכרטיס לפלייאוף העליון: "לצערי נחנקו מבחינת צבירת נקודות. פישלנו מול אשדוד וזה יצר סוג של כדור שלג שהוריד ביטחון ולא הצלחנו להציג לאחר מכן את היכולת הטובה שלנו. איכזבנו את עצמנו בעיקר, איכזבנו בגדול. אבל זה לא יבטל את מה שעשינו במהלך העונה עם ניצחונות יפים והרבה שערים. אחד החטאים הגדולים שלנו זה שיצרנו ציפיות עם כדורגל יפה ואיכותי וזה גם גרם לאכזבה שלנו, אך אנו חייבים להמשיך הלאה".

העונה הבאה: "האמת שכבר לפני חודש דיברנו אני ויואב כץ על ההכנות לעונה הבאה. אמרתי שאני רוצה להמשיך במועדון טוב שיכול להגיע למקומות יפים ולשמחתי יש פה מערכת שרוצה לשפר ולקדם. שנינו רוצים להמשיך אבל הכל יכול לקרות. כרגע הראש במשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון ואנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין את הפלייאוף ולחזור למסלול הניצחונות".

הספסול של ארנסטס שטקוס: "החלטנו לתת לרן קדוש יותר דקות משחק וכרגע הוא זה שיפתח מול בית"ר. יש לנו שני שוערים טובים אבל רן ממשיך איתנו גם בעונה הבאה, ומגיע לו כי הוא עובד קשה ומשקיע באימונים. ההחלטה התקבלה עוד לפני המשחק נגד הפועל רעננה בלי קשר לפלייאוף התחתון".


רו קדוש. יקבל את הקרדיט בהרכב נגד בית"ר ירושלים (מאור אלקסלסי)

חלוץ הפועל חיפה עידן שמש התייחס לאכזבה מההגעה לפלייאוף התחתון והמטרות עד לסיום העונה: "ברור שאנחנו השחקנים מאוכזבים מאוד מכך שלא הגענו לפלייאוף העליון. המשחק מול רעננה היה כבר בידיים שלנו וחבל. בסופו של דבר השגנו נקודה אחת פחות ממה שהיינו צריכים. עכשיו המטרה שלנו היא לצבור כמה שיותר נקודות ולסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון".

על הפציעות שעבר: "אלו צרופי מקרים שקרו. אני עובד על עצמי. זה דברים שהם גם נמצאים בראש. אין לזה כל קשר למקצוענות. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי