איתמר ניצן: "החיים לא הוגנים, אך לעולם לא אפסיק לנסות"

איתמר ניצן
איתמר ניצן | דני מרון

שוער בית"ר ירושלים העלה פוסט באינסטגרם שעה קלה לאחר פרסום סגל הנבחרת, אליו לא זומן: "לעולם לא אבחר להיות קורבן". חמישה מששת הזרים של המועדון עשויים להיחתך, כולל קונטה שלא מגלה מוטיבציית יתר

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים ינסו להשאיר מאחור את כל סיפור התפטרותו והישארותו של המאמן ניר קלינגר, כפי שפורסם אמש, ובמועדון מקווים שהאנרגיות השליליות יתחלפו לאווירה טובה ושינוי בתוצאות. כזכור, הבעלים משה חוגג החליט שלא לקבל את התפטרותו של קלינגר שכשל במשימה – להביא את בית"ר לפלייאוף העליון, והציע להניח את המפתחות. בסופו של דבר הוחלט שהמאמן ימשיך עד תום העונה.


"מעכשיו כולם יהיו תחת מבחן עד לסיום העונה", אמר גורם במועדון לספורט1. "מעבר לעובדה שהמשחקים בפלייאוף העליון יקבעו את עתידו של ניר קלינגר, הם גם יקבעו את עתידם של שחקנים רבים. לא יהיו יותר הנחות. מי שלא יוכיח שהוא ראוי ללבוש את החולצה של בית"ר, פשוט לא יהיה כאן", הוסיף אותו גורם.


עם זאת, האווירה קצת העכירה הבוקר כאשר פורסם סגל נבחרת ישראל והקבוצה נותרה ללא אף נציג, כשגם השוער איתמר ניצן שנמצא ביכולת מעולה וזאת למרות שאריאל הרוש, שכן זומן, כלל לא משחק במדי הפועל באר שבע. בפוסט שהעלה באינסטגרם כתב ניצן :"לא משנה כמה פעמים החיים יהיו לא 'פיירים', לעולם לא אבחר בלהיות הקורבן ולעולם לא אפסיק לנסות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‏לא משנה כמה פעמים החיים יהיו לא 'פיירים', לעולם לא אבחר בלהיות הקורבן, לעולם לא אפסיק לנסות. הגאולה נמצאת בצעד הבא

A post shared by Itamar Nitzan (@itamar_nitzan) on



כבר עכשיו מסתמן שללא קשר לתוצאות עד סוף העונה, סגל השחקנים יעבור מהפכה גדולה, בעיקר בכל הנוגע לזרים. בסביבת המועדון מעריכים שחמישה מששת הזרים שנמצאים בסגל עשויים להיות משוחררים, כולל אנטואן קונטה, שמתקשה להתאושש מהפציעה בברכו וגם לא מגלה מוטיבציית יתר בכל הקשור להליך השיקום והחזרה לעניינים. מיחאיי וודוץ, אנתוני אנאן, אפונסו טיירה וגם ז'אורז'יניו שלא שיחק כלל העונה בגלל פציעה בברך, צפויים לעזוב בסיום העונה הנוכחית. פרדי פלומיין שהגיע בחורף מהפועל חדרה, ימשיך כמובן. נזכיר כי השוער הליטאי ארנטס שטקוס, יצטרף בקיץ מהפועל חיפה. 


גם בגזרת הישראלים צפוי גל עזיבה גדול, גם בשל העובדה שהבעלים, משה חוגג, לא מתכוון להציע סכומים גבוהים לכאלה שמסיימים חוזה, דוגמת מאור בוזגלו ואור זהבי.



שחקני בית"ר. כולם במבחן עד סוף העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי