ברקוביץ' ושחר לא הגיעו להבנות: "ההצעה לא התאימה לרצונותיו"

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

שחקן העבר ובעלי מכבי חיפה נפגשו, הניסיון להחזירו כמנהל מקצועי בנוער לא ייצא אל הפועל. טל כחילה, בלם בית"ר ירושלים שחוזהו יסתיים בתום העונה, שוב על הכוונת אחרי שבינואר הניסיון לצרפו נענה בשלילה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממתינים למשחק הערב בין מכבי תל אביב לבני יהודה (החל מ-20:10 בשידור ישיר בספורט1), שרק בסופו יידעו מי תהיה היריבה הבאה שלהם. אם בני יהודה לא תנצח הערב, אז היא תגיע לסמי עופר ותפגוש את הקבוצה של מרקו בלבול כבר במחזור הקרוב, ואילו אם הקבוצה של יוסי אבוקסיס תפתיע את הצהובים, אז זאת תהיה הפועל באר שבע שתשחק מול מכבי חיפה במחזור פתיחת הפלייאוף העליון.

במועדון הירוק כלל לא נותנים חשיבות לזהות היריבה הבאה, מתוך הבנה כי אם הקבוצה רוצה להשיג כרטיס באירופה אז לפחות במשחקי הבית תצטרך לנצח בכמה שיותר משחקים. "אנחנו בתקופה טובה והוכחנו יותר מפעם אחת שאנחנו ראויים להיות במקום הזה", אמרו במועדון והוסיפו, "בלבול הצהיר בשבוע שעבר שהוא רוצה מקום באירופה וכולנו אחריו". מבחינה מקצועית המאמן יחסר במחזור הקרוב את ג'ורג' מנדז'ק המוצהב ואילו מוחמד אבו פאני יחזור לסגל לאחר שנעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. 

מעבר לפלייאוף העליון שבפתח, במכבי חיפה כבר חושבים גם על העונה הבאה ובמקביל לצירוף שחקנים זרים במועדון עוסקים גם בניסיון להצערת השלד ואחד השמות שעלה הוא של בלם בית"ר ירושלים טל כחילה, כך נודע לספורט1. במועדון סיפרו כי עלתה אופציה לצרף את כחילה כבר בחודש ינואר, אבל אז בית"ר סירבה ולכן ניסיון נוסף ייעשה בקיץ. כידוע, כחילה מסיים חוזה בסיום העונה והמשמעות היא שיהפוך לשחקן חופשי. הוא לא צפוי להמשיך בבירה לאור הפיחות במעמדו.


כחילה (משמאל) עם קלטינס. צפוי לעזוב את בית"ר (אודי ציטיאט)

עוד במכבי חיפה, כוכב העבר אייל ברקוביץ' נפגש היום עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר בנושא מועמדותו לתפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער, אך השניים נפגשו לשיחה שהוגדרה כטובה, ועם זאת לא הובילה להסכמות בין השניים והירוקים יפנו לאופציות אחרות. גורמים המקורבים לברקןביץ' סיפרו כי ההצעה שהוצעה על ידי שחר לא התאימה לרצונותיו. כפי שפרסמנו, במכבי חיפה גם כך היו סקפטיים שהפגישה תוביל לבשורות חיוביות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי