אנדריי הענק: קרמאריץ' סידר להופנהיים 1:2 על נירנברג. צפו

אנדריי קראמריץ'
אנדריי קראמריץ' | Gettyimages

החלוץ הפציץ צמד (השני בעקב) ומנע מקבוצתו מבוכה מול נועלת הטבלה, שרשמה משחק 19 ברציפות ללא ניצחון בדרך הבטוחה לירידת ליגה. שער בדקה ה-87 העניק ללברקוזן 2:3 בחוץ על האנובר

(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן עקפה את בורוסיה דורטמונד ועלתה לפסגת הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף, המחזור ה-25 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני מפגשים. אנדריי קרמאריץ' פתח את משחקי היום עם צמד ב-1:2 של הופנהיים על נירנברג. מאוחר יותר השיגה לברקוזן 2:3 דרמטי בחוץ על האנובר ומחר יינעל המחזור עם הקרב בין פורטונה דיסלדורף לפרנקפורט.


האנובר – לברקוזן 3:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

קווין פולנד העלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה העונה עם צמד (13 ו-28), אבל האנובר לא ויתרה. ג'ונתאס דה חסוס (51) צימק ומיטשל ויסר איזן עם  שער עצמי (71). נגמר? לא אם זה תלוי בקאי האברץ שהכריע בדקה ה-87, העניק העניק לפטר בוס ניצחון ליגה שני ברציפות ומקום חמישי בטבלה באופן זמני. המארחת אמנם נתנה פייט, אך נותרה מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד וארבעה הפסדי ליגה רצופים.



שחקני לברקוזן חוגגים ניצחון דרמטי (Gettyimages)


הופנהיים – נירנברג 1:2

המארחת התקשתה מאוד מול נועלת הטבלה החלשה, אבל למזלה יש לה אנדריי קרמאריץ' המצוין שהפציץ צמד חשוב (25 בפנדל ו-78 עם עקב מתוחכם), העלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה העונה והקפיץ את הופנהיים למקום השמיני בטבלה.


נירנברג, שבניגוד לכל התחזיות הצליחה להשוות משער של האנו בהרנס (61), רשמה משחק 19 ברציפות בבונדסליגה ללא ניצחון והיא בדרך הבטוחה לירידת ליגה. אגב, 'שיא' המשחקים הרצופים ללא ניצחון בליגה הבכירה בגרמניה שייך לקייזרסלאוטרן, שלא הצליחה להשיג שלוש נקודות במשך 21 מחזורים רצופים.



כמעט הובכו על ידי נירנברג. שחקני הופנהיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי