סולארי: "יש שחקנים שהם לא ברמה ואמרתי להם את זה"

סנטיאגו סולארי, איסקו
סנטיאגו סולארי, איסקו | AFP

המאמן הפנה אצבע מאשימה לבייל, מרסלו ואיסקו. ריאל יוצאת לויאדוליד אחרי השבוע המסויט שעבר עליה, כשהמשחק הערב עשוי להיות משחקו האחרון של הארגנטינאי. ויניסיוס הפצוע ייעדר.

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תתארח הערב בויאדוליד (21:45) לאחר אחד השבועות הקשים בתולדות המועדון. ה'בלאנקוס' נכנעו פעמיים לברצלונה בקלאסיקו, ולאחר מכן איבדו את אלופת אירופה, כשהודחו בצורה משפילה מליגת האלופות בעקבות הפסד 4:1 ביתי לאייאקס. בשער המארקה סימנו הבוקר את המטרות החדשו: "לשחק על הגאווה ועל המקום בליגת האלופות". ריאל, שמגיעה אחרי שני הפסדי ליגה בשלושת המשחקים האחרונים, מובילה בשבע נקודות על פני אלאבס החמישית בטבלה.

המאמן סנטיאגו סולארי נמצא בלחץ עצום. למסיבת העיתונאים אמש (שבת) הוא הגיע באיחור של יותר משעה ונראה שפיטוריו הם רק עניין של זמן "יש שחקנים בקבוצה שהם לא נמצאים ברמה המתאימה ואמרתי להם את זה", פתח המאמן את דבריו במסיבת העיתונאים. לפי "המארקה" המאמן מתכוון למרסלו, גארת' בייל ואיסקו, ששוב לא נכלל בסגל למשחק. כדי להרגיע את המצב, הקפטן סרחיו ראמוס שכזכור התעמת עם הנשיא פלורנטינו פרס, ממריא עם הקבוצה למשחק למרות שהוא מושעה.

על עתידו אמר: "אני לא מתעסק בספקולציות. אני עושה את המקסימום עבור המועדון כמו מהיום הראשון שהגעתי לכאן. כולם תחת זכוכית מגדלת לגבי העתיד, גם השחקנים.  המטרה היא תמיד לשכוח ממה שהיה ולנצח את המשחק הבא".


סולארי. העביר ביקורת קשה על השחקנים (Gettyimages)

על איסקו: "נושאים כאלה מטופלים ע"י המערכת בדלתיים סגורות. שחקן צריך קודם כל להיות מוכן לשחק ברמה הפיזית ולאחר-מכן לשמור על כך, להציג יכולת טובה ולהיות נחוש". 

ואם כל הצרות לא מספיקות, ריאל מדריד מגיעה למשחק בסגל חסר מאוד. הם יחסרו את הברזילאי ויניסיוס ג'וניור שנפצע מול אייאקס וייעדר כחודשיים, והוא לא היחיד. גם המגן דני קרבחאל שייעדר כחודש והקשר לוקאס ואסקס, פצועים. בספרד משערים שמרסלו יחזור להרכב ומי שיקבל הזדמנות הוא מרקו אסנסיו שעלה מהספסל נגד אייאקס וכבש שער. גם דני סבאיוס ואודריוסולה ישחקו.

ויאדוליד המארחת תנסה לחולל סנסצייה. הקבוצה מדורגת במקום ה-16 בטבלה במרחק שלוש נקודות מהקו האדום, ומגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים. המאמן סרחיו גונסאלס מודע לסיכויים: "זה השבוע הגרוע ביותר כדי לפגוש את ריאל מדריד".


ויניסיוס מוחלף נגד אייאקס. ריאל מדריד בסגל חסר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי