עוד נדבק בבני סכנין: גם המגן מוחמד עותמאן אובחן כחיובי

במועדון קיבלו את רוב הבדיקות שנערכו ברביעי. עטאא נמצא חיובי-גבולי אך ייעדר נגד מכבי חיפה בכל מקרה בשל הרחקה. זעם בקבוצה: "לא יכול להיות שנגיע למשחק בסגל כה חסר ובסכנה בריאותית. לאשדוד דחו, אנו שונים?"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין מתקשה לעצור את התפשטות נגיף הקורונה בקבוצה מה שמעיב על ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט4) . הבוקר (חמישי) נמצא בקבוצה שחקן חיובי נוסף – המגן מוחמד עותמאן. כזכור, אתמול (רביעי) עברה הקבוצה סבב בדיקות שלישי בשבועיים האחרונים ונכון לרגע זה התקבלו 2/3 מהתשובות. כמובן שהמגן ייעדר מהמשחק נגד מוליכת הפסגה.

עותמאן הוא השחקן השביעי שנמצא חיובי לאחר המגן עלי עותמאן, הקשר בירם כיאל וכן אייהב גנאים, אוסאמה חלאילה, חמודי חלאילה ונייג'ל האסלביינק. גם תוצאת הבדיקה של החלוץ עטאא ג'אבר היא גבולית-חיובית. הקשר בכל מקרה לא יוכל לשחק בשל הרחקה.

תיאורטית, כיאל, עלי עותמאן וגנאיים יוכלו להירשם למשחק בשבת שכן תקופת הבידוד שלהם מסתיימת ביום שישי בחצות אלא שהם לא התאמנו כלל במהלך השבועיים האלה. במועדון מחכים לבדיקות האחרונות אך ממשיכים למתוח ביקורת קשה נגד ההחלטה לקיים את המשחק. "לא יכול להיות שנגיע בסגל כל כך חסר למשחק ובעיקר בסכנה בריאותית, כאשר בכל בדיקה מתגלים שחקנים חדשים. לא יקרה כלום אם המשחק יידחה כמו שעשו לפני הסגר אצל מ.ס אשדוד. למה אנחנו שונים?" אמר גורם בקבוצה.

בירם כיאל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי