בבני סכנין כועסים על קיום המשחק מול חיפה: "איפה הספורטיביות?"

בירם כיאל, חגי גולדנברג, סבסטיאן ולאסקס | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהמגזר סובלת מהתפרצות קורונה ומאוכזבת מההחלטה לחדש את ליגת העל: "מה יקרה אם המשחק בסמי עופר יידחה בשבוע? מה הלחץ?", תהו במועדון. עותמאן, כיאל וגנאים עשויים להיכלל בסגל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בזמן שכולם שמחו לגלות כי המשחקים יתחדשו בסוף השבוע, בבני סכנין, שסובלת מהתפרצות קורונה קשה נוספת, הודו בפה מלא כי הם מקווים שליגת העל תידחה. כידוע, לקבוצה מהמגזר יש שמונה חיוביים לנגיף ובמועדון חוששים ממפלה בסמי עופר מול מכבי חיפה (שבת החל מ-19:55, ספורט4), בדיוק כפי שקרה ב-7:0 המפורסם מול מכבי נתניה בסיבוב הראשון.

בינתיים, נודע כי מנהלת הליגות ביקשה הבוקר (רביעי) מראשי בני סכנין לערוך סבב בדיקות נוסף וזאת במטרה לוודא שההדבקה בקבוצה אכן נעצרה וכי יהיו מספיק שחקנים על מנת לקיים את המשחק. במועדון זועמים: "לאן נעלמה הספורטיביות? מה יקרה אם המשחק הזה יידחה בשבוע? אנחנו לא מבינים את הלחץ לקיים את ההתמודדות ביום שבת".

לאור החיסורים הרבים, המאמן ניסו אביטן טרם החליט לגבי ההרכב שיפתח בשבת. למרות שלא התאמנו בשבועיים האחרונים ויחמיצו גם את האימון המסכם, עלי עותמאן, בירם כיאל ואיהאב גנאים, שצפויים לסיים את תקופה הבידוד בלילה שבין שישי לשבת וזאת לאור העובדה שהם אינם סובלים כבר מתסמינים, עשויים להיכלל בסגל הדליל של הקבוצה מהמגזר.

בירם כיאל
בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי