מסימיליאנו אלגרי הודה: "שיחקנו רע, אבל ידענו לסבול ולנצח"

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

מאמן יובנטוס צינן את ההתלהבות אחרי ה-1:2 על נאפולי: "אנחנו צריכים לנצח עד שנהיה אלופים". לפני המשחק נגד אתלטיקו מדריד אמר: "חייבים להישאר רגועים". אנצ'לוטי סיכם: "המשחק הזה חייב לתרום לביטחון שלנו"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
סיפור האליפות באיטליה היה סגור עוד קודם לכן, אבל באיטליה עדיין לא נרגעו ממשחק העונה אתמול (ראשון) בסאן פאולו, בו יובנטוס הוסיפה הרבה סטייל לסקודטו השמיני המתקרב, אחרי ניצחון חוץ קשה 1:2 בנאפולי. הביאנקונרי שמרו על הרקורד הנקי מהפסדים בחלוף 26 מחזורי ליגה ופתחו פער עצום בצמרת.


"יובה ממריאה ל-16 הפרש", נכתב בגאזטה דלה-ספורט. ב-'קוריירה דלה-ספורט' הוסיפו: "נאפולי, הלב לא מספיק". המאמן מסימיליאנו אלגרי, כהרגלו, לא יוצא מגדרו ואומר: "אנחנו צריכים לנצח עד שהמתמטיקה לא תספר שאנחנו אלופים". המאמן לקח אחריות על כך שלא החליף את כובש השער, מירלאם פיאניץ', שהיה עצבני בשל הרחקתו אמר:  "זה נראה כאילו הלכתי לישון, הייתי חייב לבצע שינוי". פאביו קאפלו מתח ביקורת על היכולת של יובה בזמן ששיחקו עשרה נגד עשרה. אלגרי הסכים והתנחם בתוצאה הסופית:  "שיחקנו רע אבל ידענו לסבול ולנצח".


ליובה מצפה משחק ביתי נוח נגד אודינזה ואז היא תגיע לאתגר הגדול שלה נגד אתלטיקו מדריד ביום שלישי הבא, כשתנסה למחוק את ההפסד 2:0 בבירת ספרד ולהעפיל לרבע גמר ליגת האלופות. המפתח מבחינת אלגרי הוא סבלנות: "אנחנו חייבים להיות רגועים. אתלטיקו כבשה את שני השערים שלה אחרי הדקה ה-70". המאמן אמר שהוא עדיין לא יודע אם הקשר דוגלאס קוסטה יהיה כשיר אבל שיש ליובה את הכלים כדי לעבור. על עתידו: "הכל בסדר, אני פונה, נחכה לסוף העונה. אנחנו מתמקדים במשחקים הקרובים".



שחקני יובנטוס חוגגים (Gettyimages)


בזמן שכריסטיאנו רונאלדו לא כבש במשחק ליגה שני ברציפות ופאולו דיבאלה שולב רק בדקות הסיום, אמרה צ'אן היה אחד מגיבורי הניצחון של יובה כשכבש את השער השני לזכותה. מאז חודש דצמבר הקשר זוכה ליותר ויותר קרדיט מהמאמן אלגרי: "אני מרוצה מהניצחון. אני נותן את כל מה שיש לי כדי לעזור ואני מרגיש שלאט-לאט אני מגיע לרמה הטובה ביותר שלי". ברשתות החברתיות כתב צ'אן לאוהדים על רקע תמונה שלו חוגג את השער – "היינו צריכים לעבוד קשה מאוד אבל הנקודות חוזרות איתנו לטורינו".

 
 

ובצד המפסיד? בנאפולי מנסים להישאר אופטימיים. הם ירצו להשיג שוב את הסגנות כפי שעשו בעונה שעברה. המאמן קרלו אנצ'לוטי משוכנע שהרחקתו של השוער מרט היא צעד שנוי במחלוקת ומדובר בתאקל לגיטימי. "עשינו טעות אחת ושילמנו עליה. אנחנו לא מסוגלים לנצח משחקים בדרך של יובה, יש לנו איכויות אחרות כמו טכניקה ואיכות, ולהם יש עוצמה".


המנג'ר ניסה להישאר אופטימי והחמיא לקבוצתו: "אני מופתע עד כמה היינו טובים יותר מיובה. המשחק הזה חייב לתרום לביטחון שלנו. יש לנו עונה טובה". למרות ההפסד, נאפולי מדורגת במקום השנייה בטבלה בפער מבטיח מהמקום השלישי עם נקודות יתרון על מילאן. לנאפולי ובעיקר לאינסינייה, שהחמיץ את הפנדל כשפגש את הקורה, אין הרבה זמן להתאכזב. ביום חמישי מצפה לה משחק קשה נגד זלצבורג בשמינית גמר הליגה האירופית.


הבלם קאלידו קוליבאלי סיכם בטוויטר את התחושות ברוח דומה:"זה הפסד כואב ומתסכל עבורנו אבל המכה הזו תגרום לנו לגדול. יש לנו קבוצה מעולה ואסור לנו לוותר".


המהלך ששינה את המשחק. אלכס מרט הורחק (Gettyimages)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי