הקרנבל של ניימאר: נשים, אלכוהול ומסיבות בריכה

ניימאר
ניימאר | Instagram

פריז סן ז'רמן מתחננת בפני הכוכב לשוב מברזיל ולתמוך בחבריו לקראת הגומלין נגד מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, אבל הוא עושה חיים בקרנבל בסלבדור. כך זה נראה

(גודל טקסט)

בזמן שפריז סן ז'רמן דורשת שהכוכב הברזילאי הפצוע שלה, ניימאר, ישוב לעודד את חבריו במשחק הגומלין נגד מנצ'סטר יונייטד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, הוא חוגג בקרנבל בברזיל, שמח ומבסוט ובעיקר שיכור. כזכור, השחקן היקר בעולם נמצא מחוץ לכל פעילות מאז חודש ינואר, אז אובחן עם שבר בקרסול ויש עוד זמן עד שיחלים. כמו בפציעה שלו בשנה שעברה, ניימאר עובר את השיקום בארץ מולדתו ברזיל, אך כעת המאמן שלו, תומאס טוכל, מבקש שישוב לתמוך בחברים שלו לקראת המשחק הקריטי ברביעי הקרוב.

טוכל אמר: "תמיד טוב לו כשהוא בבית בברזיל, הוא מחלים ומתחזק, אבל עכשיו לפני מנצ'סטר יונייטד, אנחנו זקוקים לתמיכה שלו". עוד אמר המאמן הגרמני כי הוא מקווה שאחרי המשחק הזה, הברזילאי ישוב להתאמן עם הקבוצה – דבר שנראה רחוק מהמציאות אותה חי ניימאר בימים אלו, כאשר את את שלושת הימים האחרונים בילה בחגיגות מטורפות בקרנבל המסורתי של ארצו, שהתקיים בסלבדור בהייה, שם נצפה קרוב מאד ליפייפיה בלונדינית. חוץ ממנה, מי שהקיף את הכוכב הענק כל הזמן היו ארבעה שומרי ראש, שהחליטו למי מותר להתקרב אליו ולמי לא.

הפמלייה של השחקן כללה כמובן את חברו הקרוב, הגולש גבריאל מדינה, שבילה איתו גם בריו וגם בסלבדור. הם ושלל החברים, נהנו מהופעה של הזמרת האהובה עליהם, אניטה, שזכתה לתיוג "אני אוהב אותך מלכה" מהכוכב הברזילאי שבילה כל ערב במסיבות בריכה בביתו, שם הוא והחברה נראו שיכורים למדיי. למרות שאנחנו וכל העולם היינו בטוחים שהרווק הנחשק נתפס שוב, כשסיפרנו לכם בחודש ינואר האחרון כי הוא הכריז על אהבתו לגולשת הסקייטבורד, לטיסיה בופוני, מסתבר שהוא מרבה לעשות את זה לידידות האהובות עליו. גם אתמול העלה סטורי עם הדוגמנית דני סאצ'טי, גם היא ברזילאית, וכתב לה שהוא מעריץ ואוהב אותה. הבחור עדיין רווק חברים וחברות, והוא חוגג עד כדי כאב!


יש לו הרבה ידידות שוות, אבל הוא עוד רווק (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי