סולומון על אלישע לוי: "זה יוצא דופן, לא הייתי רגיל לזה"

מגן כפ"ס הצטיין מול בני יהודה ובראיון לתכנית הספורט של 103FM הוא מחמיא למאמן החדש: "השקט שלו משפיע לטובה". על המשחק מול נתניה: "שלושה ניצחונות רצופים זה משהו שלא היה פה שנים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי שסחף את הפועל כפר סבא לניצחון על בני יהודה עם שער יפה ופריצה מסחררת שהובילה לגול של עומר פדידה המחליף, המגן השמאלי אביב סולומון עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על המטרות של הקבוצה וההשפעה של המאמן החדש אלישע לוי, תחתיו המועדון מהשרון אגר כבר שבע נקודות בשלושה משחקים.

האזינו

"אלישע נותן לי את הגיבוי והביטחון שאני צריך", הסביר סולומון, "הוא דואג להגיד לי שאני צריך לעלות ולתקוף, אני מרגיש שהוא משפיע עליי לטובה. כל החיים שלי הייתי שחקן כנף ובארבע שנים האחרונות הפכתי למגן, ככה שבשלושה בלמים אני מרגיש שאני יכול לבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר מבחינה התקפית".

"אני לא יכול להצביע על בעיה מסוימת עם עמיר תורג'מן", התייחס המגן למאמן שפוטר, "היינו בקשרים טובים מאוד איתו ולא נכנסו לפרטים של מה שקרה בינו לבין הבעלים יצחק שום. מה שבולט אצל אלישע, זה השקט שהוא מעניק לנו, הוא מביא את הניסיון שלו וזה מורגש אצל כולם. גם אם מקבלים גול, אתה רואה את התגובה שלו, זה יוצא דופן, לא הייתי רגיל לזה לפני. הוא עושה לנו טוב ואני מקווה שנמשיך ככה".

אלישע לוי | קובי אליהו

הניצחון על בני יהודה, שהיה השני ברציפות של כפר סבא: "אחרי האדום המשחק השתנה לטובתנו, אין ספק, זה חלק מהכדורגל ואני שמח שידענו לנצל את זה. לפעמים קבוצה שנקלעת לחיסרון מספרי מסתגרת היטב, אבל אנחנו הצלחנו להפוך את התוצאה וניצלנו את הסיטואציה לטובתנו. אלישע דיבר איתו כל השבוע והסביר שאם ננצח, נבין כמה חשוב היה הניצחון לפני כן על פ"ת. שני ניצחונות זה חשוב לביטחון, למומנום ולפער שפתחנו מהתחתית".

על המשחק הקרוב מול מכבי נתניה: "אין משחק קל בליגה הזאת, כל משחק הוא קשה ואנחנו נגיע אליו הכי מרוכזים. אם נביא עוד ניצחון, כל העונה שלנו תשתנה. זה ידחוף אותנו מבחינה התחושות. ניצחון שלישי ברציפות – אני לא חושב שהיה דבר כזה בהפועל כפר סבא בשנים האחרונות. אנחנו נכנסים לתקופה של עומס. אני לא יכול להגיד שיש לנו סגל רחב, אבל אני מקווה שיביאו עוד 2-3 שחקנים ואני מאמין שנסתדר. עלינו להתמודד עם העומס".

האם פלייאוף עליון זה יעד ריאלי עבור כפר סבא: "אני יכול להגיד שהצהרות לא יכולות לתרום לנו כרגע, אבל בינינו השחקנים יש אמונה גדולה. יש כמה שחקנים בקבוצה שעובדים עם אותו מאמן מנטלי ואנחנו משתדלים לכוון כמה שיותר גבוה. אם לא נכוון גבוה, אין לנו מה לעלות למגרש".

אביב סולומון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי