לפני ההתפטרות: כך הגיבו בבאר שבע לפנייה של בני יהודה לאבוקסיס

במועדון שמעו על הפניה העקיפה למאמן ולא אהבו את ההתנהגות של 20 אוהדים, שפרצו לאימון: "מותר למחות, לשבור מנעול זה לא מקובל". ז'וסואה נראה נסער בסיום

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע לא אהבו את ההתנהגות של 20 אוהדים, שפרצו לאימון היום (שבת) ומחו נגד המאמן יוסי אבוקסיס. גורם במועדון אמר כי "מותר למחות, אבל לשבור מנעול כדי להיכנס לאימון זה לא מקובל". אחד השחקנים הוסיף הערב: "הקבוצה לא נמצאת במשבר. נכון, הפסדנו 1:0 לסכנין והיכולת לא הייתה טובה. אבל שכחו שיוסי הוביל אותנו לאירופה? שכחו שפירקו לו את הסגל בקיץ ואנשים העריכו שבכלל לא נתמודד בצמרת?".

שחקנים סיפרו הערב כי ז'וסואה, שביקש מהאוהדים לעזוב את המקום, נראה נסער לאחר האימון. "הוא דיבר עם יוסי, הוא מאוד יקר לו וכולם יודעים מה הקשר בניהם", אמר אחד השחקנים שלא הופתע מהמהלך. מחזיקת הגביע עשויה לפגוש פעמיים את האלופה מכבי תל אביב בשבוע הבא, אם סיבוב ח' בגביע המדינה לא יידחה, ובמועדון מצפים לתמיכה מהארגון, רגע לפני שני המשחקים החשובים.

ז'וסואה. היה נסער | מאור אלקסלסי

אתמול (שישי) פרסמנו כי גורמים בבני יהודה ניסו לבדוק אפשרות להחזיר את המאמן לשכונת התקווה לפני שפנו לשרון מימר, אולם יוסי אבוקסיס לא נענה לחיזורים. בניגוד לטענות אוהדי בני יהודה אתמול כי שרון מימר כמעט סגור במועדון, יש לציין כי עד כה המשא ומתן בין הצדדים לא הסתדר.

גורם במועדון התייחס אתמול לפניה העקיפה של הזהובים ואמר: "גם אם היו פונים, מבחינתנו שחרור של אבוקסיס לא היה רלוונטי". במועדון, אגב, שמעו על הפניה אולם לא התייחסו לכך מאחר ואף אחד לא פנה אליהם בצורה ישירה. "כולם יודעים מה היחסים בין אברמוב לאבוקסיס. מותר להם לדבר וזה בסדר".

עוד באותו נושא: ז'וסואה, יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי