האיש שלה: כיאל סידר לסכנין 0:1 על הפועל באר שבע

הקשר שחזר לליגת העל כבש (76) שער בכורה העונה והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב למאבקי התחתית. דווקא אחרי מספר משחקים טובים, הדרומיים נראו אנמיים בדוחא ורשמו הפסד ראשון מאז המחזור ה-12. אבוקסיס במקום החמישי

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ובני סכנין נעלו הערב (חמישי) את המחזור ה-17 בליגת העל, במשחק שאותו מחזיקת הגביע תרצה בוודאות לשכוח לאחר שנכנעה 1:0 לקבוצה מהמגזר ואיבדה הרבה גובה בצמרת. בירם כיאל כבש את שערו הראשון העונה לקראת הסיום והעניק לקבוצתו ניצחון ראשון מזה חמישה משחקים.

הפועל ב"ש קיבלה הערב את ז'וסואה בחזרה לאחר שהורחק נגד מכבי חיפה, אך עם האיום שיספוג כרטיס צהוב שיימנע ממנו לשחק נגד מכבי תל אביב בגביע המדינה. מלבד, הפורטוגלי, אנתוני וארן ואיתמר שבירו פתחו בהרכב של יוסי אבוקסיס. מן העבר השני, אוסאמה חלאילה ונייג'ל האסלביינק שבו לסגל של ניסו אביטן.

המשחק עצמו היה שקול ברוב דקותיו. סכנים הציגה יכולת טובה בפתיחה אך נחלשה, הפועל ב"ש נכנסה למשחק בזכות פעולות אישיות של אור דדיה, וארן וז'וסואה, אך הצליחה לייצר איומים ממשיים על השער של מחמוד קנדיל. היכולת של הדרומיים נחלשה עוד יותר במהלך המחצית השנייה ואיבוד כדור רשלני של מרסלו מלי הוביל לשער של כיאל, אשר הכריע את ההתמודדות.

כיאל. שער ראשון בליגת העל אחרי עשור | מאור אלקסלסי

כעת, כשהיא תקועה במקום החמישי, הפועל ב"ש תקווה להופעה טובה יותר בשני המשחקים הקרובים שלה, כאשר שניהם נגד האלופה מכבי ת"א (1.2 בליגה וב-6.2 בגביע). סכנין מנגד תקווה להמשיך את המומנטום שנוצר שתפגוש פעמיים את הפועל חדרה (1.2 בליגה וב-7.2 בגביע).

אבוקסיס. מאוכזב בסיום | מאור אלקסלסי

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מופלח שלעאטה (עלי עותמאן, 81), חסן חילו, חגי גולדנברג, יזן נאסר, מרטון גנטוס, איהאב גנאים, בירם כיאל (דניאל טויוזר, 94), עטאא ג'אבר (מוטי ברשצקי, 69), אוסאמה חלאיילה (מוטי מלכה, 81), נייג'ל האסלביינק (דיין קלי, 69).

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה (רום אליגון, 80), לואי טאהא, מריאנו בריירו, שון גולדברג (דודי דויטו, 68), דוד קלטינס, מרסלו מלי (אלטון אקולטסה, 80), אילי מדמון (רמזי ספורי, 68) ז'וסואה, אנתוני וארן, איתמר שבירו (ג'ונתן אגודלו, 59).

מהלך המשחק

דקה 10, איום ראשון במשחק: אחרי דקות פתיחה טובות של סכנין, האסלביינק ניסה להפתיע עם בעיטה מ-20 מטרים וסחט קרן.

האסלביינק. איום ראשון במשחק לחלוץ | מאור אלקסלסי

דקה 22, מצב ראשון להפועל ב"ש: דדיה, שפתח את המשחק היטב, הגיע למצב בעיטה טוב, אך לא היה מדויק והכדור שלו עלה מעל השער.

דדיה. המגן מציג יכולת טובה בפתיחה | מאור אלקסלסי

דקה 27, הפועל ב"ש מתקרבת: וארן השתלט על הכדור אחרי בעיטה של ז'וסואה, ומ-24 מטרים בעט כדור חזק ששרק ליד העמוד של קנדיל.

דקה 38, המשחק הפך שקול: סכנין פתחה את המשחק היטב, לאחר מכן הפועל ב"ש השתפרה בחלק ההתקפי, אך לקראת סיום המחצית הראשונה, שתי הקבוצות התקשו לאיים.

ז'וסואה מול חילו. משחק שקול בדוחא | מאור אלקסלסי

דקה 45+1, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: בני סכנין והפועל באר שבע ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

איתמר שבירו | מאור אלקסלסי
בירם כיאל, איהאב גנאים | מאור אלקסלסי

מחצית שנייה

דקה 56, איום של סכנין: חלאילה הגיע לעמדת בעיטה טובה, אבל מכ-20 מטרים שלח כדור חזק שעלה מעל המסגרת.

פתיחה טובה של חלאילה | מאור אלקסלסי

דקה 72, איום כפול של סכנין: אביטן הכניס לכר הדשא את קלי, שחתם לפני מספר ימים בקבוצה, והחלוץ סיכן את השער של לויטה פעמיים בתוך דקה אחת. זה התחיל עם בעיטה ממרחק שהביאה לקרן, ולאחר מכן נגיחה שלו עברה סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 76, 0:1 לבני סכנין! שלעאטה ניצל איבוד כדור רשלני של מלי במרכז המגרש וסידר לכיאל מצב בעיטה ממרחק, הקשר הניף את רגלו ושלח את הכדור לרשת של לויטה.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי
בירם כיאל | מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

דקה 90+5, שריקת הסיום של המשחק: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי
לואי טאהא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי