רשמית: יוסי אבוקסיס מונה למאמן בני יהודה

המאמן שהתפטר מב"ש חתם ל-4.5 שנים ולא ידריך מול הפועל חיפה בשני. אברמוב: "המאמן הטוב בישראל". אדרי שמתכונן למשחק: "בעייתי להביא שחקנים בעקבות סגירת נתב"ג". נבון בן ה-18 יפתח

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס מונה היום (ראשון) באופן רשמי למאמן בני יהודה אחרי שהתפטר אמש מהפועל באר שבע. אבוקסיס, שעל אופציית הגעתו וסיכומו פורסם לראשונה בספורט1, הצליח להפיח תקוות חדשות בשכונת התקווה עוד בטרם חתם רשמית. שחקני הקבוצה מרוצים, האוהדים מרוצים (לפחות חלקם) וכמובן שברק אברמוב מרוצה – מבחינתו לא יכול היה להיות טוב יותר ולא היה מאמן שהוא רצה יותר מאבוקסיס.

אבוקסיס חתם על חוזה ארוך טווח ל-4.5 שנים, והוא ירוויח שכר מרשים של כ-100 אלף ש"ח בחודש. זוהי הקדנציה הרביעית שלו במועדון, והוא יעביר אימון בכורה ביום שלישי. "שמח לחזור הביתה", אמר המאמן לאחר החתימה. "שמח לחזור לשכונה, שמח לחזור לשתף פעולה עם ברק. ברור לי שאני מגיע למערכת נמצאת במצב לא פשוט, אבל אני מאמין בה וכמובן שכולנו נעשה הכל בשביל להוציא את הקבוצה והמועדון לדרך חדשה. אין קסמים בכדורגל, השינוי יגיע דרך עבודה קשה ושינוי חשיבתי".

אברמוב היה מאושר: "כבר אמרתי את זה מספר פעמים, מבחינתי יוסי אבוקסיס הוא המאמן הכי טוב בישראל ואין שמח ממני שהוא חוזר לבני יהודה. כמובן שעומדת בפנינו משימה לא פשוטה וכולנו מודעים לכך, אבל אם יש מישהו שהייתי רוצה לראות על הקווים בתקופה שכזאת, זה יוסי. אנחנו מבחינתנו ניתן לו את כל הכלים להצליח בכפוף למסגרות שנכפו עלינו בגלל הסגר".

אברמוב הבטיח למאמן החדש-ישן חיזוק משמעותי בקיץ, וכידוע, שמו של ז'וסואה כבר עלה, כפי שפרסמנו אתמול. כמובן שבקבוצה יעשו הכל כדי להחתים את השחקנים הנכונים כבר בחלון ההעברות הנוכחי, אבל הדבר הרבה יותר מסובך בעקבות השוק הישראלי הדל בינואר ואי היכולת להנחית שחקנים זרים בשל סגירת נתב"ג.

מחר בני יהודה תפגוש את הפועל חיפה בבלומפילד, אך אבוקסיס עוד לא יעמוד על הקווים, ויהיה זה משחקו האחרון של כפיר אדרי בתפקיד. הוא ינסה לעזור לקטוע רצף נורא של תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון ויכולת חלשה. במועדון מאמינים שההשפעה המנטלית שהשחקנים קיבלו מההגעה של אבוקסיס תביא כבר מחר ליכולת הרבה יותר טוב.

ז'וסואה, יוסי אבוקסיס | דני מרון

אדרי דיבר על ההפסד האחרון, ה-4:0 למ.ס אשדוד, ואמר: "זה היה כואב במיוחד. גם בגלל התוצאה, אבל בעיקר בגלל הדרך. אם נגד מכבי תל אביב ובני סכנין השחקנים שיחקו עם מחוייבות אחד לשני ולהוראות הטקטיות – במשחק נגד אשדוד כלום לא עבד".

"ככה זה בטח לא ימשך", אמר אדרי. "אנחנו נעשה את ההתאמות הנכונות, נרים את השחקנים שקצת איבדו את הביטחון בתקופה האחרונה, ואני מאמין שנראה בני יהודה שונה כבר מחר מול הפועל חיפה. במצב שלנו היום, כל משחק הוא משחק לא פשוט, בלשון המעטה. הסקנו את המסקנות אחרי ההפסד לאשדוד. עבדנו בימים האחרונים על הטעויות וכמו שאמרתי – אני מאמין שנראה יכולת שונה מחר".

חיזוק אפשרי: "אנחנו ממשיכים לבדוק את נוואנקו אוביורה, שמתאמן איתנו בימים האחרונים. אנחנו בודקים בנוסף עוד מספר אופציות, אבל חשוב להבין שבעקבות סגירת נתב"ג, בעייתי מאוד להביא שחקנים זרים. אנחנו כן מנסים לחשוב על חיזוק הסגל ואני מאמין שזה גם יקרה. מצד שני, חשוב לזכור שגם לא מעט שחקנים יחזרו מפציעות בזמן הקרוב וזה יתרום לנו רבות מבחינה מקצועית".

לקראת ההתמודדות מחר, מסתמנת הפתעה גדולה בהרכב כאשר שקד נבון בן ה-18 תורגל בהרכב. הקשר ההתקפי הצעיר יעלה ב-11 מתחת לרועי בן שמעון ואלמוג בוזגלו, כאשר שי מזור וסתיו פיניש ישחקו במרכז הקישור. פדרו קמפוס ויוסיף מוסא המאכזבים על הספסל. בהגנה, נראה כי עוביידה חטאב יירד לספסל אחרי משחק הבלהות מול אשדוד.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, תאמבי סגס, דן מורי, פאדי נג'אר, עמית כהן, סתיו פיניש, שי מזור, שקד נבון (פדרו קמפוס), אלמוג בוזגלו, רועי בן שמעון.

כפיר אדרי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי