בחדרה בטוחים: "נגד אשדוד יהיה משחק על עונה שלמה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

בקבוצה מבינים כי ניצחון באשדוד (שבת 15:45, ספורט4) יקרב אותם לפלייאוף העליון. אוחיון וקארצב צפויים לפתוח, גם אלמוג בתמונת ההרכב. אוהדים נפרדו מאסי גומה, שכתב: "נתתי את כל כולי למען המועדון"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
הפועל חדרה תתארח מחר (שבת 15:45, שידור ישיר בספורט 4) אצל מ.ס. אשדוד, כאשר בקבוצה של ניסו אביטן מסמנים את המשחק כמשמעותי לקראת המאבק בפלייאוף העליון. "זה משחק על עונה שלמה, ואם ננצח בו נקרב את עצמנו משמעותית לשישייה הראשונה", אמרו בחדרה. העולה החדשה תגיע למשחק הזה עם לא מעט שינויים, וזאת לאחר הצטרפותם של שלושה שחקני מכבי תל אביב השוער חביב אוחיון, הקשר עדן קארצב והחלוץ איילון אלמוג. בנוסף, גם הזר החדש נייתן אודווה ישולב בסגל אך לא צפוי לפתוח במשחק. אביטן מתכוון לחזור במשחק הזה לשיטת ארבעה שחקני הגנה, כאשר נראה כי ירין פרץ יאבד את מקומו בהרכב. השוער אוסטין אג'ידה עדיין פצוע ואוחיון עשוי לערוך בכורה.


ניסו אביטן, אמר לקראת המשחק: "אכן עשינו שינויים בסגל, והתחזקנו השבוע. צירפנו את השחקנים שאנחנו חושבים שיכולים להשתלב אצלנו בצורה טובה ולעזור לנו, במקביל אנחנו יכולים לעזור להם. מדובר בחברה צעירים ומוכשרים שאני בטוח שנהנה מהם".


 

"המשחק הזה הוא פרשת דרכים עבור שתי הקבוצות. תוצאה טובה תעזור לנו אולי להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו בהחלט מתייחסים אליו כמשחק מפתח משמעותי מאוד עבורנו. במהלך השבוע יש לנו גם משחק ברבע גמר הגביע ואנחנו רוצים להגיע אליו כשאנחנו רגועים ולא נגררים למאבקי הישרדות חס וחלילה".


 

בינתיים, הקבוצה נפרדה אתמול מאחד הסמלים שלה – החלוץ אסי גומה, שהושאל להפועל אשקלון. גומה, שהיה משמעותי בעלייתה של חדרה מליגה א' לליגת העל, פרסם פוסט פרידה: "לפעמים צריך לדעת גם להרים ידיים. שלוש וחצי שנים שהיה בהם הכול מהכול, שתי עליות ליגה, גמר פלייאוף, שערים, החטאת פנדל גורלי ושער היסטורי. לא מצטער על כלום. עשיתי הכול וגם קצת כשלונות. נתתי את כל כולי למען המועדון".



אסי גומה. "נתתי את כל כולי למען המועדון" (אריאל שלום)


הרכב משוער: חביב אוחיון, דיאא לאביבידי, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב, סלים עמאש, איילון אלמוג (דובב גבאי), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי