קרע קטן לתורג'מן בשריר הירך האחורי. אלטמן יחליף את ברסקי

תומר אלטמן | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל חיפה יחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא ויוחלף ידי זמיר מול נתניה בשבת. הקשר יחליף את חברו בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. במועדון דרוכים: "מהמשחקים החשובים של העונה, יריבה ישירה על הפלייאוף"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה שחררה בתחילת השבוע הרבה אוויר, כאשר גברה 0:2 על בני יהודה וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, רצף אשר גרם לשמועות על מעמדו של המאמן חיים סילבס. שלוש הנקודות מול הכתומים אכן העניקו אנחת רווחה, אך בקבוצה מבינים שהוא לא יספיק וכבר מחר (שבת) מצפה להם משחק לא פשוט באצטדיון סמי עופר מול מכבי נתניה.

במועדון מאמינים שהמשחק מחר הוא 'משחק על שש נקודות', ושניצחון על היהלומים יהווה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון. "זה אחד מהמשחקים החשובים של העונה, כולם מבינים את זה. זו יריבה ישירה על הפלייאוף ואנחנו רוצים לבוא ולהילחם", אמרו בכרמל.

מבחינה מקצועית, הפועל חיפה תגיע מחר למשחק ללא אלון תורג'מן, אשר התברר היום כי הוא סובל מקרע קטן של פחות מסנטימטר בשריר הירך האחורי, והוא צפוי לחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא. נס זמיר יחליף אותו מחר בהרכב.

רוסלן ברסקי ייעדר גם הוא בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ומי שיחליפו במרכז השדה יהיה תומר אלטמן. לירן סרדל, שספג צהוב חמישי במשחק האחרון, יפתח בהרכב וייעדר מהדרבי מול מכבי חיפה ברביעי.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, תומר אלטמן, חנן ממן, נס זמיר, וויליאם אגאדה.

נס זמיר חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי