מחכה לאבוקסיס: בני יהודה הפסידה 2:0 להפועל חיפה והסתבכה

הכתומים, עדיין ללא המאמן החדש-ישן, בצרות גדולות בתחתית אחרי שרשמו הפסד שלישי ברציפות וסופרים כבר 10 משחקים ללא ניצחון. סילבס חזר לנצח אחרי חמישה משחקים, אגאדה וסרדל (שיחמיץ את הדרבי) בשער גדול הכריעו

(גודל טקסט)

בני יהודה משוועת למושיע שלה, יוסי אבוקסיס, אשר מונה אתמול (ראשון) רשמית לתפקיד מאמן הקבוצה. הוא עדיין לא עמד על הקווים של הקבוצה הערב, כאשר הכתומים נכנעו 2:0 להפועל חיפה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל, וסופרים כבר שלושה הפסדים רצופים ו-10 משחקים ללא ניצחון.

המאזן של הקבוצה משכונת התקווה רע מאוד, והם מסובכים בתחתית, כאשר הם נמצאים מתחת לקו האדום והפער מהפועל תל אביב האחרונה עומד על נקודה אחת בלבד. אין ספק שלאבוקסיס, שצפה במשחק הערב מהיציע, מצפה עבודה קשה במיוחד. זה היה המשחק האחרון של כפיר אדרי על הקווים, וברק אברמוב סוף סוף מילא את החלל שנוצר בעמדת המאמן מאז פיטוריו של ניר ברקוביץ', בתקווה שהדבר יביא לשינוי.

הפועל חיפה, לעומת זאת, חזרה לחייך אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, טיפסה למקום השמיני, התרחקה מהקו האדום והתקרבה לשישייה הראשונה. היא יצאה עם בשורה אחת פחות טובה מהמשחק הזה – לירן סרדל ספג כרטיס צהוב חמישי וייעדר מהדרבי נגד מכבי חיפה. כזכור, בדרבי האחרון סרדל העניק 1:2 סופר דרמטי לקבוצתו בדקה ה-91. גם היום הוא כבש ועשה זאת עם ביצוע נפלא בדקה ה-74. וויליאם אגאדה היה הראשון למצוא את הרשת במשחק בדקה ה-37.

רוסלן ברסקי חוגג עם חנן ממן | קובי אליהו
יוסי אבוקסיס ביציע | קובי אליהו
חיים סילבס | קובי אליהו

הרכבים

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, תאמבי סגס, דן מורי, פאדי נג'אר (עוביידה חטאב, 46), עמית כהן, סתיו פיניש (פדרו קמפוס, 46), שי מזור (אמיר רוסתום, 77), שקד נבון (עמית זנטי, 67), אלמוג בוזגלו, רועי בן שמעון (ניב זריהן, 72).

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל (תומר אלטמן, 81), רוסלן ברסקי, חנן ממן (סער פדידה, 90), וויליאם אגאדה (רז שטיין, 90), אלון תורג'מן (נס זמיר, 63).

מהלך המשחק

הפועל חיפה פתחה בשליטה מוחלטת ובדקה השישית הייתה קרובה לעלות ליתרון. דור מלול העביר כדור רוחב שטוח לרחבה לעבר לירן סרדל, שבסיבוב מצוין ניסה למצוא את וויליאם אגאדה. סתיו פיניש הגיע לפני החלוץ, גלש לעבר הכדור וכמעט הכניס אותו לתוך השער שלו, אך עומר ניראון עצר. בדקה ה-16 התקפה קבוצתית נאה של הפועל חיפה הסתיימה בבעיטה של אגאדה החוצה אחרי מסירה שקיבל מיהב גורפינקל.

לירן סרדל, סתיו פיניש | קובי אליהו

המשחק היה נטול מצבים בהמשך, ובדקה ה-37 הפועל חיפה עלתה ל-0:1. חנן ממן שלח כדור פנטסטי לעבר וויליאם אגאדה, שחדר לרחבת בני יהודה ובעט לעבר השער. הכדור של הניגרי פגע בדרך בפאדי נג'אר, הטעה את עומר ניראון וחדר לרשת.

וויליאם אגאדה חוגג | קובי אליהו
וויליאם אגאדה חוגג | קובי אליהו
וויליאם אגאדה חוגג | קובי אליהו
חנן ממן חוגג | קובי אליהו

בדקה ה-40 הפועל חיפה לא הייתה רחוקה מכיבוש השער השני. אלון תורג'מן חדר רחבה ומזווית קשה יחסית בעט לעבר השער של עומר ניראון, אך השוער הצעיר הדף. בפתיחת המחצית השנייה בני יהודה ביצעה שני חילופים – פדרו קמפוס ועוביידה חטאב נכנסו על חשבונם של סתיו פיניש ופאדי נג'אר. תאמבי סגס הוסט לקישור האחורי, ובכך הכתומים נטשו את מערך שלושת הבלמים.

פאדי נג'אר, אלון תורג'מן | קובי אליהו

בדקה ה-58 בני יהודה רשמה איום משמעותי אולי ראשון במשחק. שי מזור הניף את הרגל ומ-18 שיגר כדור עוצמתי לעבר שער הפועל חיפה, אך פספס את המסגרת. שלוש דקות לאחר מכן, הקבוצה מהכרמל הגיעה למצב לא רע כאשר לאחר ערבובייה ברחבה הכדור נפל לרגלו של תורג'מן, שהחמיץ מקרוב.

בדקה ה-64 הפועל חיפה שוב הגיעה לאיזור הרחבה של בני יהודה, והפעם גל אראל היה זה שבעט, אך הכדור של הקשר חלף סמוך לקורה. דקה חלפה, והכתומים היו כל כך קרובים לשוויון. אלמוג בוזגלו קיבל כדור בצד השמאלי של הרחבה, חתך לכיוון המרכז ובעט כדור עוצמתי ברגל ימין שהלך אל המשקוף של רן קדוש.

שחקני בני יהודה, וויליאם אגאדה | קובי אליהו

בדקה ה-74, דווקא בדקות של מומנטום של בני יהודה, הפועל חיפה עלתה ל-0:2. לירן סרדל, שכמה דקות קודם לכן קיבל כרטיס צהוב שבישר לו שיחמיץ את הדרבי, סיפק שער גדול עם בעיטה פנטסטית ושטוחה ממרחק ברגל שמאל אל הרשת של עומר ניראון. שער נפלא של הקשר.

שחקני הפועל חיפה חוגגים | קובי אליהו
דור מלול, גל אראל | קובי אליהו
פאדי נג'אר, אלון תורג'מן |
יהב גורפינקל, פדרו קמפוס | קובי אליהו
אבישי כהן, נס זמיר | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי