רונאלדו שוב כבש, יובנטוס ניצחה 0:2 את רומא

כריסטיאנו רונאלדו, ווסטון מקני, פדריקו קייזה | Stefano Guidi/Getty Images

לאחר שחגג את יום הולדתו ה-36, הכוכב הגדול רקד גם על הדשא והוביל את הגברת הזקנה לניצחון חשוב במאבקי הצמרת. שער עצמי של איבנייס חתם את הניצחון. נאפולי הובכה בגנואה, 3:3 ענק בין אטאלנטה לטורינו

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח אתמול (שישי) כשאינטר עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה לאחר ניצחון חוץ 0:2 על פיורנטינה והיום הוא נמשך עם ארבעה משחקים נוספים. במוקד, יובנטוס ניצחה 0:2 את רומא בקרב צמרת מרתק. קודם לכן, טורינו רשמה קאמבק מהסרטים נגד אטאלנטה והשיגה 3:3 גדול, ססואולו נכנעה לספציה 2:1. ערב המשחקים יינעל כשנאפולי של ג'נארו גאטוסו תתארח ב-21:45 בגנואה.

יובנטוס – רומא 0:2

פחות מ-24 שעות חלפו מאז שכריסטיאנו רונאלדו ציין את יום הולדתו ה-36 והכוכב הגדול חגג הערב גם על הדשא. אחרי צמד גדול נגד אינטר בחצי גמר הגביע האיטלקי, הפורטוגלי פתח היום בהרכב של אנדראה פירלו ו-13 דקות בלבד הספיקו לו להכניע את פאו לופס עם כדור שטוח ומדויק מ-20 מטרים ברגלו השמאלית.

השער הגיע נגד מהלך המשחק, שכן הג'לארוסי, להם הייתה נקודה אחת יותר מהאלופה לפני שריקת הפתיחה, בהחלט היו דומיננטיים יותר בדקות הראשונות. לצערו של אדין דז'קו, הכדורים שלו פספסו את המסגרת פעם אחר פעם. מנגד, יובנטוס מצאה שוב את הרשת שוב בדקה ה-69, כאשר כדור רוחב של דז'אן קולוסבסקי נעצר ברשת לאחר שרוג'ר איבנייז כבש שער עצמי אומלל והכריע את גורל המשחק.

חגג שער אחרי יום הולדתו ה-36. רונאלדו נגד רומא | Giorgio Perottino/Getty Images

אטאלנטה – טורינו 3:3

חניכיו של ג'יאן פיירו גאספריני רצו להשיג ניצחון שהיה מעלה אותם זמנית למקום החמישי בטבלה, וזה התחיל טוב מאד עבורם עם שלושה שערים ב-21 דקות הראשונות של המשחק. יוסיפ איליצ'יץ' פתח את הסכר בזכות בישול יפה של מרטן דה רון בדקה ה-14, רובין גוסנס הכפיל בביצוע משלו חמש דקות לאחר מכן, כשבעיטה שלו מתוך הרחבה לא הותירה לשוער סיכוי ובדקה-21, לואיס מוריאל היה במקום הנכון ברחבה כדי לקבוע 0:3 מסחרר בפתיחה לזכותה של אטאלנטה.

הקאמבק של האורחת החל בדקה ה-42 כשהקפטן אנדראה בלוטי החמיץ מהנקודה הלבנה, אך היה הראשון לריבאונד כדי לצמק את התוצאה. ברמר הברזילאי הפיח תקוות חדשות בטורינו עם שער מתוך הרחבה בדקה ה-45, והמילה האחרונה הייתה שייכת לפדריקו בונאצולי, קשרה בן ה-23 של טורינו שמצא את הרשת מנגיחה חמש דקות לתום הזמן החוקי וקבע חלוקת נקודות במשחק מטורף בין שתי הקבוצות.

בונאצולי חוגג את השוויון הדרמטי של טורינו | (Photo by Emilio Andreoli/Getty Images)

ססואולו – ספציה 2:1

המארחת רצתה לנצח את קבוצת התחתית כדי להתקרב למקום המוביל לליגה האירופית, אך כשלה בגדול. פרנצ'סקו קאפוטו המשיך את העונה המצוינת שלו, כבש את שערו השמיני העונה והעלה את המקומיים ליתרון מבטיח. אך כעבור עשר דקות בלבד האורחת מצאה את השוויון מרגליו של מרטין ארליך שחגג את שערו הראשון בעונה בסרייה A, והמילה האחרונה הייתה של עמנואל גיאסי חלוצה של ספציה, שהיה הראשון להגיע לריבאונד מתוך הרחבה בדקה ה-78, ונתן אוויר לנשימה לספציה במאבקי ההישרדות עם ניצחון חשוב מאד.

גנואה – נאפולי 1:2

המארחת השיגה ניצחון יוקרתי על הנאפוליטנים מצמד ענק של גוראן פאנדב בן ה-37. כבר אחרי 11 דקות הצפון מקדוני מצא את עצמו באחד על אחד מול השוער וגלגל בקור רוח לרשת. לא חלפו 15 דקות ושוב פאנדב, הפעם הוא השתלט על כדור ברחבה וקבע 0:2 לזכותה של גנואה. בדקה ה-79 חניכיו של ג'נארו גאטוסו הראו סימני קאמבק עם שערו השישי העונה של מתיאו פוליטנו, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור נאפולי שלא ניצלה את הפסדה של רומא ונשארה חמישית בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי