לפני מכבי תל אביב: שיחה לא שגרתית בהפועל חדרה

אורן גולן לקח קשה את התיקו מול הפועל והגיע לאימון השחרור: "במקום שאני ארים את השחקנים, הם חיממו את ליבי". זלקה, רוטמן ואודה צפויים לפתוח, אוסמן וגוזלן בספק, מרמנטיני ייעדר. ארשיד עזב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תסכול גדול מלווה את הפועל חדרה מאז איבוד הנקודות הדרמטי מול הפעל תל אביב, שכזכור איזנה ל-1:1 בדקה ה-97. מי שלקח קשה מכולם את התוצאה המאכזבת הוא היועץ המקצועי אורן גולן, שבצעד לא שגרתי בחר להגיע לאימון השחרור של הקבוצה והיה נראה מדוכא ומדוכדך.

בשיחה שערך עם השחקנים, גולן שיתף אותם וסיפר על היממה הקשה שעברה עליו. "תרים את הראש, אנחנו בטוחים שנצליח להשאיר את הקבוצה בליגה", עודדו אותו השחקנים, שלא רגילים לראות אותו כך. גולן עצמו סיפר לאחר מכן: "במקום שאני ארים אותם, הם הרימו אותי".

היועץ המקצועי הוסיף: "אמרתי לעצמי שאם זו הגישה של השחקנים, אז מי אני שאוריד את הראש. הפנים שלנו כבר אל עבר המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב, אליו נגיע עם אמונה מלאה שאפשר לחזור עם נקודות. השחקנים חיממו את ליבי, הם מלאי אמונה וחזקים מנטלית".

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

היום (שלישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת ההתמודדות בבלומפילד (רביעי החל מ-20:00, ישיר בספורט1). דיא לבאבידי ומרשל אודה סיימו לרצות עונש הרחקה והשניים ישובו לסגל, כששניהם צפויים לפתוח בהרכב. מוחמד אוסמן ושובל גוזלן התלוננו על פציעות ויעברו מבחן כשירות. מנשה זלקה יעלה בקישור ובמקומו של גבריאל מרמנטיני המוצהב יוצב לירן רוטמן, שרשם בכורה מהספסל נגד הפועל ת"א.

באשר לשלום אדרי, הרכש הטרי מבית"ר ירושלים ערך אתמול את אימון הבכורה שלו בחדרה, אולם עדיין לא ברור האם ייכלל בסגל וזאת לאחר שלא התאמן בתקופה האחרונה בגלל שחלה קורונה ושהה במשך כעשרה ימים בבידוד ביתי. מי שעזב רשמית את הפועל חדרה הוא החלוץ כארם ארשיד, ששוחרר היום וחתם בסקציה נס ציונה מהלאומית.

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק מחר: "עברנו יום אחד לא קל אחרי שער השוויון המתסכל מול הפועל ת"א, אבל מבחינתנו זה כבר היסטוריה. לוח המשחקים מאוד צפוף ואין לנו יותר מדי זמן לתסכולים. המשחק מחר מאוד קשה, מול יריבה מצוינת, אבל אין לנו פריבילגיה במצבנו לוותר על אף משחק, נגיע מוכנים וננסה לקחת נקודות. אף פעם זה לא קל נגד מכבי ת"א. אנחנו מתכוננים למשחק הכי קשה שיש, נעשה את ההתאמות, אבל המטרה היא לא להתבטל ולעשות את הכל על מנת לקחת נקודות".

מנחם קורצקי | דני מרון

על הלחץ שמופעל על היריבה, שיכולה לעלות לפסגה: "אי אפשר להלחיץ את מכבי, לא כשהם היו במינוס שמונה ולא כשהם יכולים לעלות למקום הראשון. אנחנו צריכים להתעסק עם עצמנו ולא להסתכל על הקבוצות היריבות. נעשה את ההכנה שלנו בצורה הטובה ביותר ואני בטוח שהשחקנים יגיעו דרוכים ועם ביטחון".

הרכב משוער, הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, טל כחילה, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, מנשה זלקה (מוחמד אוסמן), לירן רוטמן, מרשל אודה (שובל גוזלן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי