בחדרה עקצו את הפועל ת"א: "התנהגות של ליגה נמוכה"

במועדון טענו כי חלק מאנשי האדומים התגרו בהם בתום ה-1:1 הדרמטי: "אולי זה מה שמאפיין אותם". כעס על הנאיביות: "יצאנו פראיירים". אדרי יערוך אימון בכורה, ארשיד מבוקש בנס ציונה. אודה יחזור מול מכבי ת"א

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ספגה אתמול (ראשון) שער בדקה ה-97 וסיימה ב-1:1 מאכזב מאוד נגד הפועל תל אביב. במועדון כעסו על שחקני הקבוצה על כך שספגו את השער המאוחר: "יצאנו פראיירים ונאיביים. במקום שנשמור כמה דקות את הכדור אצלנו אז כולם הרחיקו את הכדור בפאניקה וזה לא מתאים", אמרו בחדרה.

בסביבת הקבוצה הוסיפו: "יכולנו והיינו צריכים לסיים את המשחק הזה עוד קודם לכן. גם שובל גוזלן וגם לירן רוטמן יכלו להכפיל את התוצאה". מעבר לכך, בקבוצה מהשרון טענו כי חלק מאנשי הפועל ת"א התגרה בהם ועקצו: "ההתנהגות שלהם הייתה של ליגה נמוכה ואולי זה מה שמאפיין אותם".

כאמור, רוטמן שהגיע מבית"ר ירושלים ציין אמש הופעת בכורה בחדרה. חברו שלום אדרי, אשר חתם ביחד איתו בקבוצה, סיים אתמול תקופת בידוד לאחר שהחלים מנגיף הקורונה ועתיד לערוך אימון בכורה. אדרי עשוי להיות בסגל הקבוצה למשחק ביום רביעי הקרוב נגד מכבי תל אביב.

לירן רוטמן, דן איינבינדר
לירן רוטמן בהופעת הבכורה | שלומי גבאי

לקראת המשחק הקרוב נגד האלופה, המאמן מנחם קורצקי יקבל חזרה לסגלו את החלוץ מרשל אודה והמגן דיא לבאבידי שהורחקו בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. בעניין אחר, הנהלת הפועל חדרה הודיעה כזכור לרודריג בונגונגי וכארם ארשיד כי הם לא בתכניות.

ארשיד מבוקש בשלב זה אצל סקציה נס ציונה ואילו בונגונגי החליט להישאר מספר ימים בישראל ולחפש לו קבוצה אחת, כולל בליגה הלאומית. בכל מקרה, שני השחקנים בינתיים מתאמנים בהפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי