עטר ושועה יפתחו נגד נתניה, מוחמד: "לא נעים לחלות בקורונה"

לאחר שהתאוששה ממכת הקורונה וחזרה לפעילות, בית"ר רוצה לברוח מהתחתית כשתפגוש את היהלומים בחמישי. גם אוחנה ישחק. דראפיץ': "זאת תקופה שאף קבוצה לא עברה, לא יודע איך השחקנים ישחקו". הקשר דיבר גם על אולסק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כבר שבועיים שבית"ר ירושלים לא שיחקה כדורגל. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה סבלה קשה מ"מכת קורונה" והושבתה מפעילות. מחר (חמישי) הקבוצה מהבירה תפגוש את מכבי נתניה (20:15, ישיר בספורט1) בתקווה לברוח מהתחתית ולפזול לפלייאוף העליון. כזכור, במשחק האחרון, ב-26 בינואר, נכנעה הקבוצה 1:0 להפועל תל אביב בטדי.

אור זהבי, נתנאל דלויה ודרור דגו הם היחידים שלא מתאמנים. שי קונסטנטין ועלי מוחמד ערכו שני אימונים רצופים בלבד, כך שייתכן ויפתחו על הספסל. טל בן חיים, אלירן עטר וירדן שועה צפויים לפתוח. "רק מחר נדע את ההרכב הסופי", נאמר לשחקנים על רקע השינויים שקורים בקבוצה לאחרונה בעקבות התפתחות הנגיף. ניקו אולסק שהצטרף לקבוצה כמובן נמצא בבידוד ולא ישחק.

דראפיץ' נשאל על השבועיים הקשים שעברו על המועדון שהיה מושבת: "זאת תקופה שאף קבוצה לא עברה. אנחנו לא יודעים לקראת מה אנחנו הולכים וחושבים איך נוכל להרים את הקבוצה אחרי ש-21 משחקניה היו חולים. אנחנו לא יודעים איך הם ישחקו אחרי שבוע אימונים. ההיבט הפיזי הוא בלתי רגיל אבל אנחנו מנסים הכל. ננסה להתמודד עם הדברים האלה. אני מקווה שנעשה את זה בצורה הכי טובה שיש".

ירדן שועה, סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

על החיזוק בינואר: "החלון הזה בעייתי, לא קל למצוא שחקנים משמעותיים בתקופה הזו. אני יודע שהמועדון עבד קשה מאוד כדי להביא את מרקו ואת ניקו שאנו מכירים. אסור לשכוח שמתאוסיניו חזר מפציעה ואנחנו מחכים לראות איך ירגיש. אני מקווה שתוך זמן קצר הם ישתלבו בצורה הכי טובה שיש".

המגרש בנתניה: "אנחנו מכירים אותו היטב, כיף לשחק שם. ניצחנו את חדרה במגרש הזה. מחר זה יהיה משחק אחר לגמרי. אנחנו רוצים להיות הכי בריאים ומוכנים למשחק הזה, הוא חשוב מבחינת הנקודות. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון.

מוחמד, שחלה בקורונה, סיפר: "זה דבר מוזר, אך זה העולם שאנו חיים בו ומתמודדים איתו. להיות חולה קורונה זה לא נחמד, אתה חלש ואין לך כוח בגוף. זה מרגיש שאתה צריך להתחיל הכל מההתחלה, כאילו אתה בקדם העונה. עכשיו חזרנו לאימונים לאט לאט ואני מקווה שנחזור מהר לכושר. לפני הקורונה המשחקים היו קרובים ואתה מתרגל למשחק כל שלושה ימים, ופתאום אתה לא מתאמן ועשרה ימים לא עושה כלום. קשה להיות בבית לבד עם עצמך, אתה עובר הרבה דברים בראש. אתה מתגעגע למגרש, לאימונים, לראות את החברים. זה מוזר".

עלי מוחמד, עומרי אלטמן | דני מרון

על הגעתו של אולסק: "על ניקו אין הרבה מה להגיד, שיחקנו יחד שלוש שנים. אני יודע מהי היכולת שלו ונהנה לשחק לצידו. רוב הדברים שקורים בינינו – זה קליק. לא צריך לדבר הרבה, זה אחד היתרונות ואני מקווה שזה ייתן לנו עוד פלוס".

על המפגש נגד נתניה: "רוב שחקני הכדורגל והמאמנים משחקים נגד הקבוצות שלהם לשעבר, הייתי שם הרבה זמן. זה מוזר לשחק נגד נתניה, ככה זה הכדורגל".

ניקו אולסק
אולסק במדי נתניה | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, טל בן חיים, אורי מגבו, אביאל זרגרי, אופיר קריאף (עלי מוחמד), מיכאל אוחנה, עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי