אולסק סיכם בבית"ר, שהקפיאה את ורדסקה ושחררה את קונטה

ניקו אולסק | בית"ר ירושלים, רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: הקשר חתם עד תום העונה עם אופציה לשנה נוספת. הבלם הוקפא כדי לפנות מקום לינקוביץ', הצרפתי הודיע כי הוא עסוק ולא יגיע לישראל, במועדון הבהירו כי הוא אינו חלק מהסגל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שמשחקה מול בני יהודה נדחה, בית"ר ירושלים מטפלת בגזרת הרכש עד המשחק שייערך ביום חמישי, ממש עם תום סיום חלון ההעברות. הקשר ניקו אולסק (29), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, קיבל אתמול (ראשון) הצעה להצטרף והיום (שני) סיכם במועדון באמצעות סוכנו אדם קידן, עד תום העונה יחד עם אופציה לעונה נוספת. במקביל, דיוגו ורדסקה הוקפא ואנטואן קונטה שוחרר.

המשא ומתן בין עם אולסק נערך בשעות הלילה, אז רוב הפרטים כבר סוכמו ובבוקר טופלו הסעיפים הנוספים. קבוצת ההולנדית, וואלביק, נתנה אור ירוק למעבר. בימים הקרובים ינחת הקשר בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף רשמית לסגל.

כזכור, אולסק כבר שיחק ארבע שנים במכבי נתניה (בין 2016 ו-2020) תחת צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ובהן רשם 84 הופעות. כמו כן, הקשר הגיע עמם לגמר הגביע בו הפסידו לבני יהודה. אולסק שיתף פעולה עם הקשר עלי מוחמד. בעבר שיחק גם במכבי יפו והפועל רמת השרון.

היום אמורים לנחות בישראל מרקו ינקוביץ' ומתאוסיניו. המונטנגרי ימריא מפודגוריצה, שם שהה מאז אתמול. מתאוסיניו יגיע בטיסת חילוץ מפרנקפורט, כשעליה אמורים לעלות גם שחקני הרכש של הפועל באר שבע, בהם חאתם עבד אלחמיד. כפי שפורסם בספורט1, בית"ר הודיעה בוקר לבלם הקבוצה דיוגו ורדסקה כי בכוונתה להקפיאו בהתאחדות לכדורגל על מנת לפנות מקום לרישומו של ינקוביץ'.

עוד נודע כי אנטואן קונטה הודיע למועדון שהוא לא יכול להגיע בטיסה של היום מכוון שהוא עסוק, בעקבות כך שלחה הנהלת המועדון מכתב בו היא מודיעה לו כי התנהלותו החל מתחילת עונת המשחקים הנוכחית ועוד לפני כן לרבות אי הגעתו לישראל במועד שנקבע לו, הן בתחילת העונה והן כעת, מהווות הפרת חוזה מבחינת המועדון והוא אינו משתייך יותר לסגל הקבוצה.

אנטואן קונטה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי