אכזבה בכפ"ס: "לא היינו אפילו בכיוון של לבעוט לשער"

הירוקים לא רשמו אפילו בעיטה אחת למסגרת בהפסד 1:0 למכבי ת"א: "היה נראה שלא האמנו שאפשר לנצח". הופקאט וחסאני יחלו להתאמן בשני אם בדיקת הקורונה תחזור שלילית. מכלוף: "עוד נעשה דברים יפים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עוד לפני ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אמש (שבת), ידעו בהפועל כפר סבא שיהיה להם קשה מאוד לצאת עם נקודות מול האלופה, שנמצאת בכושר מצוין. עם זאת, בקבוצה ממש לא ציפו לסיים את המשחק אפילו ללא בעיטה אחת למסגרת.

"לא היינו אפילו בכיוון של לבעוט לשער", אמרו במועדון. "מכבי כאילו שיחקו על ניוטרל. זה היה נראה שלא האמנו שאפשר לנצח, וחבל, כי ידענו שהראש שלהם במשחק מול שחטאר דונייצק". (חמישי, 21:55, שידור ישיר בספורט1)

למרות זאת, בכפר סבא עדיין ניסו לקחת את הדברים בפרופורציות: "בסופו של דבר, את הנקודות שלנו נצטרך לקחת מול יריבות בסדר הגודל שלנו. המשחק מול הפועל חדרה במחזור הבא הוא משחק העונה שלנו". אגב, מי שיחמיץ את המשחק החשוב יהיה אמדו סוקונה, שספג אתמול את הצהוב החמישי שלו.

עומר פדידה, שרן ייני |

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונים של שני הזרים החדשים, ג'יימי הופקאט ופלורנט חסאני, שיעברו מחר בדיקת קורונה נוספת. אם התוצאה תחזור שלילית, כבר ביום שני הם יחלו להתאמן עם הקבוצה. היום השחקנים זכו ליום חופש.

הבלם טל מכלוף סיכם את ההפסד למכבי ת"א ואמר: "משחק מאכזב. תמיד מאכזב להפסיד. אבל זה מה יש, אנחנו עם הפנים קדימה. נתרכז בגביע ביום שישי ואז נתפנה לליגה. אני תמיד אופטימי, גם בסגל הקיים וגם בשחקנים החדשים שיוכלו לתרום לנו. אנחנו עוד נעשה דברים יפים".

אלכסנדר פשיץ', טל מכלוף | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי