אווירה קשה בבית"ר: "קרסנו". שחקנים ביקרו את התנהלות המועדון

הירושלמים מלקקים את הפצעים אחרי התבוסה 3:0 לחיפה. שחקנים ביקרו: "דברים נעשו ללא חשיבה, מה שיזכרו מהעונה זה את סיפור השייח'". אוקמפוס ספג ("לא מתאים לרמות האלה"), יאנקוביץ' עשוי לשחק מול סכנין בחמישי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, בית"ר ירושלים חזרה לקרקע עם התבוסה 3:0 למכבי חיפה אמש (שני). המשחק אתמול היה אחד המשחקים החלשים של הקבוצה בשנה האחרונה, ומשה חוגג, שלא הסתפק בכרטיס לאירופה ובגביע הטוטו בעידן רוני לוי, ראה מהיציע קבוצה שנראית רחוקה מאוד מהמטרות אותן השיגה בעונה שעברה.

בניגוד לעבר, גם לשחקנים, אלה שנראו אתמול רע מאוד על כר הדשא, יש מה להגיד. "בדרך כלל אחרי תבוסה אתה מרגיש שהתוצאה לא מוצדקת, שאולי היה אפשר להשיג יותר. לא נעים להודות אבל התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר. קרסנו, פשוט קרסנו", אמר אחד השחקנים והוסיף: "גם ההרחקה של אוראל דגני לא עזרה. צריך לשכוח מהערב הזה. בנוסף לכל זה, לא יכולנו לעמוד על הרגליים. זה לא תירוץ, אבל צריך להתחשב בנסיבות".

אביאל זרגרי ביקש להתחלף במחצית ואחרים סיפרו למאמן שי ברדה כי הם לא מצליחים להמשיך, מה שגרר התייעצויות על הספסל של הצהובים-שחורים. המאמן ביקש מהם לנסות להמשיך, אבל הבין כי הם מתקשים לתפקד. החילוף של תמיר עדי במחצית, אגב, היה מקצועי. בית"ר בעטה אתמול פעם אחת למסגרת במשך כל 90 הדקות, זאת לעומת 12 ניסיונות של הירוקים.

סלובודאן דראפיץ' , שי ברדה | דני מרון

"סנטיאגו אוקמפוס לא מתאים לרמות האלה, עשינו טעות גדולה עם הזרים ואנחנו משלמים מחיר", אמרו בבית"ר, שהקפיאה את כרטיסו של דיוגו ורדסקה ושחררה את אנטואן קונטה. "במקום להביא בלם זר איכותי, חיכו לרגע האחרון. התוצאה היא שיש לנו שני בלמים למשחק הבא ושוב צריך לאלתר. דברים נעשו כאן ללא חשיבה. בסוף, כל מה שיזכרו מהעונה הזאת הוא שהייתה קורונה ואת סיפור השייח'".

נקודת האור של בית"ר יכולה להיות ניקו אולסק, שערך הבוקר אימון בכורה, וכן מרקו יאנקוביץ', שעשוי להיות בסגל מול בני סכנין בחמישי (19:45, שידור ישיר בספורט3). מתאוסיניו עדיין לא בכושר ולא ברור מתי ייכלל לראשונה בסגל. אגב, כמו אוקמפוס, גם חלאופילו פלייטר עשוי לעזוב בקיץ, כנראה לעונת השאלה.

משה חוגג ואלי אוחנה נראו מיואשים מהמצב בסיום. השניים קיוו שהקבוצה תוכל לייצר רצף חדש, אבל התבוסה אתמול גרמה להם להבין שאולי צריך לשנות את המטרות. "יש לנו עוד שלושה משחקים חסרים, אבל אין לנו מה להסתכל על החלק העליון כשאנחנו רחוקים ארבע נקודות מהקו האדום. כרגע המטרה היא להישאר מספיק רחוקים משם".

בנושא אחר, אנטואן קונטה, כידוע, טרם קיבל את שכר חודש ינואר ומתכוון לתבוע אותו. הוא שוקל להגיע לבית וגן בטיסה הבאה לישראל.

מוחמד אבו פאני , סנטיאגו אוקמפוס |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי