רונאלדו: "בשנתיים הקודמות הודחנו מוקדם, רוצים להגיע לגמר"

כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

כוכב יובנטוס דרוך לקראת פורטו בשמינית הגמר: "בגלל משחקים כאלה אנחנו אוהבים את ליגת האלופות. אני מקווה שנתחיל את הדרך לגמר". פפה, חברו לשעבר בריאל ועמיתו לנבחרת, פרגן: "הוא הטוב בעולם". דיבאלה ייעדר

קבוצות: יובנטוס פורטו
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו חוזר לליגת האלופות. הפנומן בן ה-36, שכל כך אוהב את המפעל היוקרתי ביותר באירופה, יפגוש מחר (רביעי, 22:00) יחד עם יובנטוס את פורטו במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר הצ'מפיונס ליג. הגברת הזקנה זוכרת טוב טוב איך בשנה שעברה היא הודחה בדיוק בשלב הזה מול ליון ורשמה אכזבת ענק, ומחר אסור לה שוב לאכזב.

לקראת המשחק רונאלדו הלהיב את האוהדים באיסנטגרם כשכתב: "בשביל זה משחקים בליגת האלופות – שלבי הנוקאאוט. זה כמעט כאילו תחרות אחרת מתחילה. כולם צריכים להביא את היכולת הכי טובה שלהם. כל פרט יכול לעשות את ההבדל. בשנתיים האחרונות חזרנו הביתה מוקדם ממה שרצינו. אך אנחנו ממשיכים לכוון גבוה בכל עונה והשנה אינה יוצאת דופן. מחר יש לנו משחק חשוב מאוד נגד קבוצה חזקה ואני רק יכול לקוות שזו התחלה של הדרך שלנו עד לגמר. יש לנו כבוד ליריבה אך שאיפה לניצחון ומיקוד של 100% במטרות שלנו. בואו נלך על זה!".

יובה מגיעה להתמודדות אחרי שהפסידה בשבת את משחק הליגה האחרון שלה, כאשר נכנעה 1:0 לנאפולי. הקבוצה של אנדראה פירלו אמנם הייתה במגמת עלייה עד לאחרונה, אך לא מספיק עקבית מתחילת העונה. עם זאת, היא ספגה רק פעמיים בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ותנסה לשמור על שער נקי גם מחר.

לקראת המשחק אמר פירלו במסיבת העיתונאים:"שיחקתי מול סרז'יו קונסייסאו המון פעמים כשחקן. יש לו טכניקה נהדרת והוא נכנס ללב של הפורטוגלים. הוא עושה עבודה מצוינת בתור מאמן פורטו ואנחנו נהיה חייבים לשחק זהיר ולהיות רגועים. אנחנו לא רוצים לאפשר להם לנצל את הטעויות שלנו. פורטו משחקת התקפי בליגה שלה, אך הגנתי יותר באירופה".

פירלו אישר שאלברו מוראטה ודז'אן קולוסבסקי ייכללו בסגל, בעוד פאולו דיבאלה, ארון ראמזי ולאונרדו בונוצ'י הפצועים ייעדרו: "אלברו שיחק המון בתקופה האחרונה וגם נפגע בשריר והיה צריך להתאושש משפעת, כך שהוא לא עדיין לא חזר לעצמו במאת האחוזים. הוא בסדר, רק צריך לחזור ולהבקיע ואנחנו מאמינים בו".

מוראטה, היום באימון יובנטוס | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

המשחק, שייערך בפורטוגל, יפגיש את כריסטיאנו רונאלדו עם חבר ותיק שלו – פפה. הבלם, שיחגוג בעוד כשבוע וחצי יום הולדת 38, יתמודד מול CR7, עמו הוא משתף עד היום פעולה במדים הלאומיים של פורטוגל, וכמובן עבר איתו שנים משובחות בריאל מדריד.

פפה התראיין לקראת המשחק, החמיא לחברו הקרוב ולא התבייש לעלות את הציפיות: "אני מצפה לנצח. אנחנו מבינים שזה יהיה קשה מאוד, כי ליובנטוס יש שחקנים מהשורה הראשונה בעולם. לדעתי, יש להם את השחקן הטוב בעולם – כריסטיאנו רונאלדו. נבוא וניתן את הכי טוב שלנו, נבצע את כל ההוראות של המאמן ואני בטוח שנשחק טוב".

כריסטיאנו רונאלדו, פפה | Laurence Griffiths/Getty Images

רונאלדו, כידוע, הוא מלך שערי ליגת האלופות בכל הזמנים עם 134 כיבושים. מחר הוא יוכל להגדיל את המספר הזה עוד קצת. הנמסיס שלו, אגב, ליאו מסי, במקום השני עם 118 שערים במפעל. הוא לא מצא את הרשת בשני המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אך בשלב הבתים של הצ'מפיונס העונה הפציץ ארבעה שערים בארבעה משחקים (החמיץ את שני המשחקים הראשונים מכיוון שנדבק בקורונה).

במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, אמר מאמן פורטו סרז'יו קונסייסאו: "יובנטוס קבוצה חזקה ועוצמתית עם איכויות יוצאת דופן, אך גם לנו יש את הכלים שלנו כדי לנצח וזו המטרה שלנו מחר".

מגנה הימני של יובנטוס, דנילו, אשר את הפריצה שלו בקריירה ביצע במדי פורטו, דיבר לקראת ההתמודדות החשובה מול האקסית: "פורטו זו קבוצה שתמיד קשה להתמודד מולה במשחקים מהסוג הזה. כששיחקתי שם, אני זוכר שאני והחברים שלי לקבוצה תמיד חיכינו למשחקים האלה והתכוננו אליהם בצורה מיוחדת. אני מצפה לאתגר עצום, כי אני בטוח שהמאמן שלהם סרז'יו קונסייסאו יכין אותם היטב כדי להביא ניצחון".

דנילו | Franco Romano/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי