אחרי גררו: חלוץ נוסף מפנמה הצעירה נבחן במכבי ת"א

אדוארדו גררו
אדוארדו גררו | מכבי תל אביב

לאור ההצלחה עם הפנמי בן ה-18 שכבר מככב בקבוצת הנוער של הצהובים, גם דייגו ואלנטה נחת בישראל וינסה להרשים במטרה לזכות בחוזה במועדון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה רק אתמול (רביעי) על החתמתו של הסרבי אורוש ניקוליץ', אבל בימים אלה עוסקים במקביל המנכ"ל בן מנספורד והצוות המקצועי בניסיון לצרף חלוץ זר נוסף.

מאז מכירתו של וידאר קיארטנסון לרוסטוב בקיץ האחרון מאיישים את החוד של הצהובים רק איתי שכטר וארון שוינפלד, צ'יקו אופואדו עושה זאת לעתים, ועל כן ולדימיר איביץ' מבקש חלוץ נוסף, שיגיע על חשבון כריסטיאן באטוקיו שיוקפא כעת כשהשלים את התאוששותו הארוכה מניתוח ברצועה הצולבת. כידוע, חלון ההעברות ייפתח ב-8.1.2019 ורק אז תוכל לרשום מכבי ת"א את ניקוליץ' וחלוץ זר או כל רכש אחר אם יגיע עד אז.

במקביל, בימים האחרונים החל להיבחן בקבוצת הנוער תחת המאמן גיא צרפתי חלוץ נבחרת פנמה הצעירה דייגו ואלנטה, אשר יושאל לקבוצה אחרת אם מכבי תל אביב תחליט להחתימו בשל העובדה שבקבוצת הנוער כבר משחק אדוארדו גררו, חלוץ אחר של פנמה, ובליגת הנוער אפשר לרשום רק שחקן זר אחד.

מהמשחק בשבת באצטדיון המושבה נגד בני יהודה ייעדרו דן גלזר, איתן טיבי ואייל גולסה הנמצאים בשלבי התאוששות אחרונים מפציעות. פצוע אחר אופיר דוידזאדה ישוב רק בעוד מספר שבועות.


דן גלזר. ייעדר פעם נוספת לאחר שנפגע מול פ"ת בשבת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי