אינברום מועמד להפועל חיפה, כץ: "קודם נחליט מי ישוחרר"

אור אינברום
אור אינברום | דני מרון

הבעלים מודה כי יש רצון לבצע שינויים לקראת ינואר וקשר בית"ר ירושלים סומן, אך בשלב זה אין כוונה לעסוק בנושא הרכש. בסביבתו של פלקושצ'נקו מרוצים: "אם ייתן את שלו, תג המחיר לא יפגע בהתקדמות"

(גודל טקסט)
לאחר שבוע אימונים בשבוע שעבר, ניצחון בדרבי ותיקו 4:4 משוגע מול הפועל באר שבע, זכו אתמול (רביעי) שחקני הפועל חיפה ליום מנוחה והיום יחזרו לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל רעננה. לאחר שני משחקים טובים במועדון מספרים כי דווקא המשחק מול רעננה הוא המשמעותי ביותר כדי להבין את מיקומם בטבלה.


גם הבעלים יואב כץ הבהיר לשחקנים כי ניצחון מול רעננה יכול להוציא אותם לדרך הנכונה לסיים את העונה בפלייאוף העליון. "אנחנו רוצים להוכיח ששתי התוצאות הטובות שלנו היו תהליך נכון ולא משהו יוצא מן הכלל", אמר שחקן בקבוצה. בנוסף במועדון מרוצים מסיום הסאגה סביב החתמתו של מקסים פלקושצ'נקו על חוזה חדש. הסאגה שנמשכה כחצי שנה הגיעה לסיומה עם חתימתו של הקשר אתמול על חוזה לשנתיים וחצי הקרובות. בסביבתו של השחקן הביעו שביעות רצון מהחתימה ואמרו: "אם מקסים ייתן את שלו וימשיך בתהליך ההתקדמות אז תג המחיר לא יפגע בו להגיע למועדון גדול בארץ או באירופה".


במועדון טרם התחילו לחשוב על מועד ההעברות בחודש ינואר, כאשר כץ עצמו והצוות המקצועי העלו מספר שמות בתור אופציות, אבל למרות ציין הבעלים כי ברצונו קודם כל לקבל החלטה מי מהשחקנים יעזבו כדי להביא שחקנים חדשים. כץ אמר: "קודם נקבל החלטה את מי נשחרר ואחר כך נחשוב מי יגיע". שם אחד שעלה הוא קשר בית"ר ירושלים אור אינברום. האחרון היה מבוקש גם בקיץ, אך בחר לעבור לבירה וכעת ינסו בחיפה לצרפו בהשאלה עד סיום העונה.



פלקושצ'נקו. מאמין שהוא יכול להתקדם גם עם חוזה חדש (מאור אלקסלסי)

עוד בהפועל חיפה, הקבוצה ערכה הבוקר ביקור מסורתי לרגל החנוכה בבית החןלים 'כרמל'. פלקושצ'נקו אמר על הביקור: "זה הדבר הכי יפה בשבילנו בתור שחקנים לשמח ילדים, זה פשוט תענוג. אנחנו כל שנה באים".


על המשחק נגד ב"ש: "הראינו כמה הקבוצה איכותית וכשרונית, ראו שאנחנו יכולים לכבוש בכל מצב. יש לנו מומנטום, לא היינו במיטבנו. היה חסר לנו קצת ביטחון ועכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה. היו שישה שערים במחצית, היה פינג פונג. הראינו אופי, שדרגנו את עצמנו".


הקשר גם דיבר על הארכת החוזה: "אני בשיחות עם יואב תקופה ארוכה, שנינו רצינו לחתום על החוזה הזה. זה ארך זמן, העיקר שהגענו להסכמה. אני בא להוכיח בכל משחק, נותן את הכי טוב שלי ולא חושב על סעיף השחרור. אני מקווה שזה ייתן לי ביטחון, להתעסק רק בכדורגל. אני רוצה להמשיך את היכולת מהתקופה האחרונה, במיוחד ששרון נותן לי את הגב. אנחנו רוצים להמשיך את הכדורגל שאנחנו משחקים, רוצים לצבור נקודות ולהתברג למעלה".

 

לסיום הוסיף פלקושצ'נקו פרגון לוורמוט: "גילי הוא אחד השחקנים הטובים בארץ, אני לא חושב שהיכולת שלו אי פעם תפסק. הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם, מקווה שהוא יעזור לי ואני אעזור לו. יש לנו חודש משוגע, שישה משחקי ליגה ומשחק אחד בגביע. אם נשחק את הכדורגל שאנחנו משחקים, ננצח את הפועל רעננה ונעשה רצף יפה. אנחנו יכולים להגיע לצמרת תוך חודש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי