צפו בתקציר: מכבי ת"א הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד, צמד לעטר

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

אחרי המעידה נגד פ"ת, הצהובים חזרו למסלול והתעללו בקבוצתו של יובל נעים. החלוץ שחזר להרכב לראשונה מאז הדרבי האוקטובר הצטיין עם צמד (37, 58). ריקן כבש ראשון (27) שוינפלד עם שער ליגה ראשון בקבוצה (51)

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 נגד מכבי פתח תקווה בשבת, מכבי תל אביב חזרה לנצח כשהביסה הערב (שלישי) 0:4 את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל, לעיני 8,602 צופים באצטדיון בנתניה. עבור הצהובים היה זה ניצחון שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים, כשבמשחק צפה המנהל המקצועי והמאמן לשעבר של הקבוצה, ג'ורדי קרויף, שזכה לטקס הוקרה לפני שריקת הפתיחה.


המאמן ולדימיר איביץ' ערך מספר רוטציות בהרכב כשהושיב על הספסל את שרן ייני, איתי שכטר ועומר אצילי אך זה לא הפריע לקבוצתו לשלוט במשחק כבר מהרגע הראשון נגד קבוצת התחתית ובדקה ה-27 אלי דסה שחזר להרכב בישל במסירת רוחב לאבי ריקן שקבע 0:1. עשר דקות חלפו ואלירן עטר, שחזר ל-11 לראשונה מאז הדרבי התל אביבי בתחילת אוקטובר, הכפיל ל-0:2 וגרם ליובל נעים להגיב בחילוף מוקדם כשהכניס את יובל יעקובוביץ' במקום לאונרדו אווסו.

הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז גם במחצית השנייה ובדקה ה-51 ארון שוינפלד קיבל ברחבה כדור מרוסלן ברסקי, והתרומם גבוה כדי לנגוח את השלישי של קבוצתו ואת שער הליגה הראשון שלו מאז ינואר 2017, אז הצטרף למכבי תל אביב. הבליץ המשיך ובדקה ה-58 דסה הוסיף עוד בישול, הפעם לעטר, שהשלים צמד וקבע 0:4 שנשמר עד הסיום אחרי משחק חד צדדי לחלוטין.



עטר. הראה לאיביץ' שהיה שווה להחזיר אותו להרכב (אריאל שלום)


השבוע העמוס של מוליכת הטבלה ימשיך בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4), אז תתארח לדרבי קטן אצל בני יהודה, לה היא לא הפסידה בליגה מאז נובמבר 2016. בצד השני, אשדוד ויובל נעים אומנם נשארו במרק שתי נקודות מהקו האדום, אך לא הצליחו לברוח להפועל תל אביב ובשבת (18:00) יארחו את מכבי פתח תקווה לעוד משחק לא פשוט עבורה.


אוהדי מכבי תל אביב דואגים לצבע ביציעים (אריאל שלום)
 

הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אנריק סבוריט (יונתן כהן 77), דור פרץ, רוסלן ברסקי, אבי ריקן (דור מיכה 59), צ'יקו אופואדו, אלירן עטר, ארון שוינפלד (עומר אצילי 65).

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, עמית ביטון (בן אל אדרי 69), ניר ברדע, אביב סולומון, בן רייכרט, לאונרדו אווסו (יובל יעקובוביץ' 39), דן ביטון, פיליפ קנזביץ', רומן הבראן, דין דוד (דודו ביטון 53).


מהלך המשחק
דקה 1: לפני המשחק נערך טקס הוקרה למנהל המקצועי והמאמן לשעבר של הצהובים ג'ורדי קרויף.



קרויף. זכה לכבוד מקבוצתו לשעבר (אריאל שלום)


דקה 13: שוינפלד קיבל כדור ברחבה ומסר לסבוריט שבעט חזק ופגע בקורה של ג'ראפי.


דקה 27, 0:1 למכבי תל אביב:
דסה מסר כדור רוחב לריקן, שהכניע מקרוב את ג'ראפי.



ריקן. כבש את הראשון לצהובים (אריאל שלום)


דקה 37, 0:2 למכבי תל אביב: אווסו איבד כדור שהגיע לברסקי. הקשור שלח אותו לשוינפלד, שבישל לעטר את השני.


אלירן עטר. הכפיל את היתרון לצהובים (אריאל שלום) 


 

דקה 42: הבראן ניסה את מזלו מכ-25 מטרים, אך בעט חלש מדי.

דקה 51, 0:3 למכבי תל אביב: ברסקי הגביה כדור לרחבה, ושוינפלד עלה גבוה כדי לנגוח אותו ולכבוש שער ליגה ראשון בצהוב.



שוינפלד זכה לאהבה מהחברים אחרי השער (אריאל שלום)


דקה 58, 0:4 למכבי תל אביב: דסה רשם עוד בישול, הפעם לעטר שהשלים צמד וכבש את הרביעי.


עטר. השלים צמד בדרך לרביעי (אריאל שלום)

 

דקה 68: אמאדור השתחרר מהמגן שלו ובעט לשער, אך הכדור חלף ליד הקורה של ג'ראפי.


דקה 86: עטר מסר כדור חופשי אחורה לאצילי, שירה אותו לרשת החיצונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי