טרגדיה גדולה: אביו של אליסון בקר טבע ונמצא ללא רוח חיים

אליסון בקר | Laszlo Szirtesi/Getty Images

שוער ליברפול איבד את אביו, שבגיל 57 נכנס לשחות ליד ביתו בברזיל ונמצא מת לאחר שעות ארוכות של חיפושים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

טרגדיה גדולה בברזיל. אם עונת הבלהות שעוברת על ליברפול לא מספיק מסויטת, הבוקר (חמישי) נודע כי אביו של אליסון בקר, שוער המייטירדס ונבחרת ברזיל, טבע בסכר ולאחר שעות ארוכות ארוכות של חיפושים נמצא ללא רוח חיים.

ז'וסה בקר בן ה-57, כך לפי הפרסומים, נכנס לשחות בסכר רינקאו דו אינפרנו שליד ביתו, אולם לאחר שלא שב הביתה במספר מספר שעות הוכרז כנעדר. המשטרה המקומית חיפשה אחרי במשך שעות ארוכות ובסופו של דבר אנשי כיבוי והצלה מצאו את גופתו.

ליברפול כך גם נמצאת במשבר גדול וסאדיו מאנה הודה בראיון השבוע כי הקבוצה הרימה ידיים בכל הנוגע למאבק האליפות ושכעת היא שמה לעצמה למטרה לזכות בליגת האלופות, אבל מכת הפציעות פוגעת בקבוצה אנושות ורק אתמול פורסם כי הקפטן ג'ורדן הנדרסון, ששיחק כבלם בעקבות חסרונם של וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ וג'ו גומז שגמרו את העונה, ייעדר בין חודש וחצי לשלושה חודשים והמשמעות היא שספק אם ישוב לשחק העונה וגם כשירותו ליורו בקיץ לא ברורה וייתכן שנבחרת אנגליה תיאלץ להסתדר בלעדיו.

כעת נראה שגם אליסון ייעדר ממשחקי הקבוצה הקרובים בעקבות הטרגדיה הנוראית, בחוץ נגד שפילד יונייטד ביום ראשון וארבעה ימים לאחר מכן באנפילד נגד צ'לסי.

עוד באותו נושא: אליסון בקר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי