אם המשבר לא מספיק גדול: הנדרסון עלול להיעדר כ-3 חודשים

קפטן ליברפול נפצע בדרבי וספק אם ישוב לשחק העונה, על פי "הסאן" יחמיץ לכל הפחות את ששת השבועות הבאים וגם בנבחרת אנגליה עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. לעומת זאת, דיוגו ז'וטה חוזר לסגל

(גודל טקסט)

העונה המסויטת של ליברפול קיבלה השבוע מכה נוספת. סאדיו מאנה סיפר היום (רביעי) בריאיון ב-ESPN על כך שליברפול שמה לעצמה למטרה לזכות העונה בליגת האלופות בעקבות ההידרדרות עד למקום השישי בפרמיירליג לאחר 25 משחקים ופיגור של 19 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי, אבל במקביל פורסם באנגליה כי הקפטן שלה ומי ששיחק כבלם בעקבות הפציעות הרבות, ג'ורדן הנדסון, ככל הנראה גמר את העונה ובספק גדול לאליפות אירופה בקיץ.

הנדרסון נפצע בדרבי בשבת נגד אברטון ועל פי הבדיקות שערך ביומיים האחרונים, הפציעה במפשעה תשבית אותו עד שלושה חודשים. על הנייר הוא יוכל לשוב אולי לשני מחזורי סיום העונה בפרמיירליג ולגמר ליגת האלופות אם ליברפול תצליח להגיע אליו (ניצחה את לייפציג בחוץ 0:2 במשחק הראשון בשמינית הגמר), אבל המשמעות היא שעד אז יצטרכו להסתדר יורגן קלופ ושחקניו ללא הקפטן הכה דומיננטי שלהם, שבלית ברירה עשה הסבה מקשר אחורי לבלם בשבועות האחרונים.

ליברפול כבר איבדה העונה את הבלמים וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז, בחודש שעבר גם ג'ואל מאטיפ חזר מפציעה ומיד נפצע פעם נוספת וגמר את העונה ולאחרונב גם פאביניו – קשר נוסף שירד לשחק כבלם – לא עומד לרשות הקבוצה. כעת נראה כי הצמד המוביל של ליברפול במרכז ההגנה יהיו אוזאן קבאק שהגיע בינואר משאלקה ולצדו נתניאל פיליפס. כזכור, גם הבלם בן דייויס נרכש בינואר מפרסטון, אך הוא מלכתחילה הגיע בתור גיבוי בשל מכת הפציעות שרק התעצמה.

הנדרסון. בליברפול יקוו שישוב לשחק העונה | Laurence Griffiths/Getty Images

הנדרסון בן ה-30 ייעדר לפחות שישה שבועות לפי "הסאן" וגם בנבחרת שלושת האריות עוקבים אחר ההתפתחויות, בתקווה שלא יתברר כי ההיעדרות תימשך עד 12 שבועות. יורגן קלופ כבר הודה שמדובר ב"מכה גדולה", אולם הוא בוודאי מתנחם בכך שלאימונים מלאים שב היום דיוגו ז'וטה.

הפורטוגלי שנרכש בקיץ וולבס תמורת 45 מיליון יורו ואיתו ליברפול עוד הוליכה את הטבלה, כבש העונה חמישה שערים ב-9 הופעות וגם בליגת האלופות הבקיע שארבעה שערים ב-6 הופעות והוא צפוי להיכלל בסגל למשחקים הקרובים נגד שפילד יונייטד וצ'לסי, יותר מחודשיים מאז נפצע והצטרף לרשימת הפצועים הארוכה. פרט לז'וטה, ואן דייק חזר לליברפול אחרי תקופה ארוכה ויתחיל להתאמן לצד הצוות הפיזיולוגי של המועדון, אך עדיין לא עם חבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי