"עסקת רונאלדו ליובנטוס היא כישלון, הקבוצה רק נחלשה מאז הגיע"

כריסטיאנו רונאלדו | Franco Romano/NurPhoto via Getty Images

שחקן העבר אנטוניו קסאנו ביקר בחריפות את הנהלת הגברת הזקנה, שהחתימה את הכוכב הפורטוגלי תמורת 120 מיליון יורו בקיץ 2018: "גם בלעדיו הקבוצה זכתה בליגה האיטלקית, צירופו רק פגע בפרויקט"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך גם בגיל 36 לנפץ שיאים חדשים מדי שבוע ועדיין נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם. אך יחד עם זאת עדיין יש כאלו שפחות מתרשמים מהיכולת של הפורטוגלי, אחד מהם הוא כדורגלן העבר האיטלקי אנטוניו קסאנו שטען כי העברתו ליובנטוס היא לא פחות מכישלון חרוץ.

"יובנטוס החתימה את רונאלדו כדי לזכות בליגת האלופות, אך יש לה את התוצאות הגרועות ביותר בשנים האחרונות מאז הגיע", אמר קסאנו. "הם היו זוכים גם בלעדיו בסרייה א', החתמתו ב-120 מיליון יורו רק פגעה בפרויקט".

קסאנו שפרש ממשחק פעיל לפני כשלוש עונות הוסיף: "במשך 120 שנה, הניצחון היה הדבר היחיד שחשוב ביובנטוס. זה עדיין ככה, אבל ניסו בהנהלה לשנות את עורם עם מאוריציו סארי ועכשיו עם אנדראה פירלו. לרונאלדו אין שום קשר לרעיונות של פירלו, הוא ימשיך להבקיע כי הוא יכול לעשות זאת גם בישיבה. אבל פירלו רוצה לבנות את המשחק מאחור וללחוץ לאורך כל המגרש ורונאלדו מחליט על דעת עצמו מה לעשות. אני חושב שהתקופה של רונאלדו ביובנטוס תיחשב כאכזבה, אלא אם הקבוצה תזכה השנה בליגת האלופות".

אנטוניו קסאנו
אנטוניו קסאנו | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

יובנטוס שנמצאת במקום השלישי, תוכל היום (שבת) לצמצם את הפער עד לנקודה ממילאן השנייה אם תגבור בחוץ על ורונה ממרכז הטבלה. רונאלדו עצמו מוביל את טבלת הכיבושים בסרייה א' עם 18 גולים ואחראי לבדו על כ-40 אחוזים מהשערים של הגברת הזקנה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי