במומנטום לקראת הגביע: ברצלונה ניצחה 0:2 אצל סביליה

ליאו מסי חוגג עם עוסמאן דמבלה | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

רגע לפני ששתי הקבוצות נפגשות לגומלין בגביע המלך, הקטלונים יצאו מהפיחואן עם שלוש נקודות יקרות ושמרו בפעם השנייה ברצף על שער נקי. מסי בישל לדמבלה את וכבש בעצמו בסיום. פדרי נפצע, אראוחו חזר ונפגע שוב

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד ברצלונה רשמה ניצחון חשוב אצל סביליה וצמצמה את הפער מהפסגה. בנוסף, אייבר והואסקה נפרדו בתיקו, אוססונה השיגה 0:1 יקר אצל אלאבס. במשחק הנעילה של היום, חטאפה הביסה 0:3 גדול את ולנסיה.

סביליה – ברצלונה 2:0

אחרי שספגה מספר מהלומות, ברצלונה התאוששה באמצע השבוע עם ניצחון 0:3 נגד אלצ'ה. הערב הקטלונים כבר השיגו שלוש נקודות יקרות מאוד כאשר ניצחו את סביליה ב"רמון סאנצ'ס פיחואן", רגע לפני ששתי הקבוצות נפגשות בגומלין חצי גמר גביע המלך (רביעי, 21:55, שידור ישיר בספורט4).

שתי נקודות בלבד הפרידו בין הקבוצות לפני שריקת הפתיחה, אך כעת בארסה עלתה זמנית למקום השני והיא רחוקה שתי נקודות ממוליכת הטבלה אתלטיקו מדריד. ליאו מסי שוב היה השחקן המרכזי על כר הדשא, כאשר בישל לעוסמאן דמבלה את שער היתרון במחצית הראשונה והבקיע בעצמו בדקה ה-86 נגד הקבוצה נגדה כבש הכי הרבה בקריירה (38 שערים).

דמבלה חוגג עם מסי ופדרי. ימשיכו את המומנטום לגביע? | Fran Santiago/Getty Images

לצד כל השמחה הגדולה בברצלונה, כולל העובדה שמארק אנדרה טר שטגן שמר בפעם השנייה ברצף על שער נקי, רונאלד קומאן ספג לא מעט בשורות קשות במשחק הערב. רונאלד אראוחו, אולי הבלם הטוב ביותר כרגע בסגל של סגנית אלופת ספרד, חזר מפציעה ותוך מספר דקות הוחלף לאחר שנפגע. בנוסף, גם פדרי וג'רארד פיקה נאלצו לרדת מהמגרש עקב פציעות.

חטאפה – ולנסיה 0:3

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, חטאפה תקווה לצאת לדרך חדשה לאחר המשחק הנהדר שהציגה הערב נגד ולנסיה. העטלפים הגיעו לאצטדיון "קולוסאום דה אלפונסו פרס" במדריד לאחר ניצחון נגד סלטה ויגו במחזור שעבר, אבל הערב הם נכנעו מול הקבוצה של חוסה בורדאלס.

זה התחיל עם שער פשוט מדהים של מאורו אראמברי האורוגוואי, שהניף את רגלו מ-30 מטרים והכניע את יאספר סילסן בבעיטה אדירה. בפתיחת המחצית השנייה ספגה ולנסיה מכה נוספת כשמוכתר דיאקבי הבלם ספג כרטיס אדום ישיר ובדקה ה-55 חאיימה מאטה סגר סיפור והכפיל את התוצאה. אקורד הסיום הגיע בדקה ה-87, כשקארלס אלנייה קבע את תוצאת המשחק שתי דקות לאחר שנכנס מהספסל.

מאטה חוגג. ניצחון חשוב של חטאפה | Denis Doyle/Getty Images

תוצאות נוספות

אייבר – הואסקה 1:1
אלאבס – אוססונה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי