לייפציג נותרה שנייה, 13 דקות לדאבור בניצחון הופנהיים

שחקני לייפציג חוגגים | Thomas Niedermueller/Getty Images

הקבוצה של נגלסמן השיגה ניצחון שישי ברציפות, 0:3 בחוץ על פרייבורג. אנקונקו כבש ובישל. חלוץ נבחרת ישראל עלה מהספסל ב-1:2 על וולפסבורג וכמעט כבש בתוספת הזמן, אך עבירה גסה מנעה זאת ממנו

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת). לייפציג הביסה 0:3 את פרייבורג בחוץ והעפילה זמנית לפסגה ביתרון נקודה אלא שלאחר מכן באיירן גברה 2:4 על דורטמונד והחזירה אותה למקום השני. הופנהיים ניצחה 1:2 את וולפסבורג כשמואנס דאבור שולב בדקה ה-77. באייר לברקוזן של פטר בוס חזרה לנצח עם 0:1 על בורוסיה מנשנגלדבאך הדועכת. 1:1 בין איינטרכט פרנקפורט לשטוטגרט.

פרייבורג – לייפציג 3:0

הקבוצה של יוליאן נגלסמן לא מוותרת על החלום לזכות באליפות היסטורית והשלימה ניצחון ליגה שישי ברציפות – הרצף הטוב ביותר שלה העונה, על אף העייפות ממשחק הגביע באמצע השבוע. האורחת שלטה במגרש במחצית הראשונה ונותרה מתוסכלת עד לדקה ה-41, אז כריסטופר אנקונקו ניצל בישול של יוסוף פאולסן כדי לכבוש את שערו השביעי בכל המסגרות.

אנקונקו היה יכול להשלים צמד בדקה ה-64 כשקיבל כדור נהדר מקווין קאמפל ומול השוער העדיף לפרגן לחברו אלכסנדר סורלות' שכבש את שער הניצחון במחזור הקודם. לסורלות' נותר רק לכדרר מול השער החשוף. סורלות' עבר לתפקיד המבשל כאשר אמיל פורסברג כבש שער שלישי בדקה ה-79. בפני לייפציג עומד שבוע קריטי. היא תקווה לנצל את התקופה הרעה של ליברפול ואיכשהו למחוק את ההפסד 2:0 בשמינית הגמר במשחק "הביתי" שלה ובהמשך תארח את איינטרכט פרנקפורט מהצמרת.

כריסטופר אנקונקו חוגג | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

הופנהיים – וולפסבורג 1:2

מואנס דאבור פתח על הספסל וראה את קבוצתו ממשיכה בכושר הטוב שלה עם שמונה נקודות מ-12 האחרונות במסגרת הליגה כשגברה על השלישית בטבלה וולפסבורג. כריסטוף באומגרטנר כבש שער נהדר בדקה השמינית בבעיטה חזקה למשקוך ופנימה והעלה את הופנהיים ליתרון. השער השני עמד באוויר אך השוער האורח רשם מספר הצלות ו-וולפסבורג עקצה עם הנשק הגדול שלה. ואוט וחהורסט קיבל כדור עומק נהדר משלאגר וכבש בקלילות מול השוער עם שערו ה-20 העונה בכל המסגרות – 1:1.

החלוץ כמעט השלים צמד אבל החמיץ באחד על אחד ובדקה ה-41 אנדריי קראמריץ' כבש את ה-1:2 (שערו ה-19 העונה) אחרי שניצל בלבול בהגנת האורחת. וחהרוסט חיפש את השער בלי הפסקה אך לא היה מספיק מדויק. 13 דקות לסיום נכנס דאבור במקום קראמריץ'. חלוץ נבחרת ישראל כמעט כבש בתוספת הזמן כאשר שוער ברמן עלה לכדור הקרן, דאבור פרץ ורצה לבעוט מול השער החשוף אף תוקל ברגע האחרון על ידי שחקן הגנה. עבור וולפסבורג היה מדובר בשבוע מאכזב שכן הקבוצה נכנעה לראשונה בליגה מזה תשעה מחזורים והודחה מהגביע.

שחקני הופנהיים חוגגים | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

בורוסיה מנשנגלדבאך – באייר לברקוזן 1:0

מאז שמרקו רוזה הודיע על הצטרפותו לדורטמונד בעונה הבאה – גלדבאך לא מתפקדת. הקבוצה רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות וצנחה עד למקום העשירי כשבאמצע השבוע גם הודחה מהגביע מול דורטמונד. על אף קצב מצוין לא נפלו שערים במחצית הראשונה בה האורחת הייתה טובה יותר. בדקה ה-76 הסכר נפרץ עם שער של פטריק שיק שכבש בקרוב אחרי שמוסא דיאבי פרץ נהדר ונבלם על ידי יאן זומר. אותו שער העניק לפטר בוס ניצחון ראשון מזה חמישה משחקים בדרך למקום הרביעי, לפחות זמנית.

פטריק שיק חוגג | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

איינטרכט פרנקפורט – שטוטגרט 1:1

משחק קצבי בפרנקפורט הסתיים ללא שערים. גם שילובו של לוקה יוביץ' ב-11 לא עזר לפרנקפורט שרשמה משחק ליגה שני ללא ניצחון. בדקה ה-55 פיליפ קוסטיץ' חגג כשכבש בבעיטה שטוחה אחרי מהלך התקפי נפלא, אלא שהשער נפסל לאחר התערבות של ה-VAR כאשר יוביץ' היה בנבדל בתחילת המהלך. קוסטיץ' לא ויתר והעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-69 והשווה דקה לאחר שסאשה קלאידי'יץ' כבש לזכות שטוטגארט.

החגיגה בפרנקפורט הייתה מוקדמת | Thomas Frey/picture alliance via Getty Images

הרטה ברלין – אאוגסבורג 1:2

הקשר לאסלו בנס שהגיע בחורף כמושאל מבורוסיה מנשנגלדבאך, כבש את שער הבכורה שלו העונה בליגה כבר בדקה השנייה של המשחק והעלה את האורחת ליתרון. היא הייתה קרובה לברוח מהאיזור המסוכן אלא שלא השכילה לשמור על היתרון וספגה פעמיים. הרטה ברלין ביצעה מהפך וניצחה לראשונה מזה תשעה משחקים בדרך למקום ה-14. קששיטוף פיונטק השווה בדקה ה-62 בנגיחה אדירה ועד לסיום דודי לוקבקיו כבש בפנדל את שער הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי