"נראה שהפרידה מקלינגר ברורה אבל כץ לא יוותר וידרוש פיצוי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

גורם בהפועל חיפה התייחס לסוגיית העזיבה של המאמן לבית"ר, השניים שוחחו באווירה מתוחה והבעלים הבהיר: "אתה חושב רק על עצמך". קלינגר מצידו מרגיש מיצוי ומעדיף לקבל את ברכת הדרך מכץ

(גודל טקסט)
אי ודאות גדולה בהפועל חיפה לגבי עתידו של המאמן ניר קלינגר, שמבוקש בבית"ר ירושלים. היום נפגשו הבעלים יואב כץ וקלינגר במלון 'קראון פלאזה'  באווירה מתוחה. הפגישה הסתיימה כאשר כץ עומד על כך שאינו מוכן לשחרר את המאמן ללא פיצוי, וגם אז רק בעוד שבועיים. כץ הבהיר למאמן שיגיע מחר לאימון הקבוצה, שגם תקיים מסיבת עיתונאים לקראת מכבי תל אביב.



כץ
העביר העביר מסר ישיר למאמן: "אתה חושב רק על הרצונות שלך ולא רואה את טובת המועדון. אני צריך לדאוג להפועל חיפה ולא רוצה לקבל החלטה מהירה". בנוסף הבהיר לו הבעלים כי היה מעדיף לשחררו בעוד תקופה עד שיקבל החלטה סופית לגבי המאמן, כשקלינגר מצידו מעדיף לקבל את ברכת הדרך ואמר לכץ: "קיבלתי הצעה להתקדם ואני מרגיש שכבר מיציתי את עצמי". גורם המקורב לקבוצה אמר: "נראה כי הפרידה ברורה אבל יואב לא יוותר וידרוש פיצוי".



במקביל לשיחות עם קלינגר, בהפועל חיפה לא מאבדים זמן וכבר נערכים ליום שאחרי כאשר נציגים של המועדון כבר שוחחו עם יובל נעים ושמעו ממנו את הדרישות שלו בכדי להגיע לקבוצה. בנוסף נעשו גישושים גם בקרב עמיר תורג'מן ושרון מימר.



בקרוב מאוד בבירה? המאמן ישוחח עם כץ קודם לכן (ערן לוף)


"ואעשה מה שהכי טוב להפועל חיפה", אמר כץ מוקדם יותר בשיחה עם ספורט1, כשנשאל אם עודכן על ידי מאמנו לגבי אפשרות שיעזוב לבית"ר ירושלים. בנוסף סיפר הבעלים כי הוא קורא ושומע באמצעות התקשורת על הנושא, אך לא עודכן בדבר ולא קיבל שום פנייה, לא מבית"ר ולא מקלינגר עצמו. כץ מודע לכך שלא יוכל להחזיק את המאמן בכוח אם אכן יבקש להשתחרר מחוזהו ובכל אופן ידרוש פיצוי כספי גבוה אם הוא יבחר לעזוב לפני המשחק מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1), אבל המאמן צפוי להתפטר במצב כזה. "אנחנו צריכים להגיע מוכנים למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון ולכן הנושא הזה חייב להיפתר ביממה הקרובה. אין צורך לדחות את זה וכולם מבינים את זה" אמרו בקבוצה. 



גם בקרב הקהל מחכים להחלטה הסופית ולמרות ההערכה הרבה למאמן על ההישגים בעונה שעברה, מבהירים: "אם הוא רוצה ללכת אז שיילך. אם הוא יעזוב נביא לו מחליף ראוי". גורמים במועדון כבר העלו שמות של מועמדים להחליף את קלינגר אם וכאשר יעזוב ומדובר ביובל נעים, עמיר תורג'מן ואלי גוטמן. כל השלושה כבר היו מועמדים לקבוצה כאשר קלינגר היה מועמד לנבחרת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי