זמן מוראטה: מהפך ו-1:3 גדול ליובנטוס על לאציו

אלברו מוראטה חוגג | https://www.flashscore.com/match/AXrOjS1T/#match-summary

ללא רונאלדו בהרכב, הגברת הזקנה רשמה ניצחון חשוב בזכות יכולת גדולה של החלוץ הספרדי, שבישל לראביו וכבש צמד. הפער ממילאן צומק זמנית לנקודה. בנוסף, אודינזה ניצחה 0:2 את ססואולו

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך, כאשר במוקד יובנטוס השלימה מהפך וניצחה 1:3 את לאציו. בנוסף, אודינזה ניצחה 0:2 את ססואולו. במשחק נוסף, בנוונטו וספציה נפרדו ב-1:1.

יובנטוס – לאציו 1:3

ללא כריסטיאנו רונאלדו בהרכב הפותח שלה, יובנטוס של אנדראה פירלו הראתה אופי רב הערב נגד לאציו, הצליחה לחזור מפיגור מוקדם וצימקה זמנית את הפער ממילאן השנייה לנקודה אחת בלבד. על הניצחון היום בטורינו חתום אלברו מוראטה, שכיכב עם צמד ובישול על חשבון היריבה מבירת המדינה.

פתיחת המשחק הייתה של לאציו. דיאן קולוסבסקי איבד כדור באזור מרכז המגרש, חואקין קוראה ניצל זאת כדי לרוץ לעבר השער של ווייצ'ך שצ'סני ובסיום המהלך גם הכניע את השוער הפולני. לקראת הירידה להפסקה הגיע שער השוויון של הגברת הזקנה – מסירה יפה של מוראטה הגיעה לאדריאן ראביו, הצרפתי כבש מזווית קשה ואיזן בין הצדדים.

מוראטה. צמד ובישול | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

בפתיחת החצי השני יובנטוס לחצה עוד יותר על שחקני היריבה, פדריקו קייזה הצליח לחטוף כדור בדקה ה-57 ולמסור למוראטה, שהשלים את המהפך של הלבנים-שחורים. כשתי דקות לאחר מכן החלוץ הספרדי כבש פעם נוספת, זאת לאחר שדייק מהנקודה הלבנה. רונאלדו עלה מהספסל בדקה ה-69, אך לא הצליח להשפיע על התוצאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי