מסי בישל פעמיים ואילאיש כבש שער גדול, 0:2 לברצלונה על אוסאסונה

שחקני ברצלונה חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הכוכב סידר שערים לאלבה ולמוריבה, שכבשו בסיומות אדירות והעניקו לקבוצה של קומאן ניצחון ליגה שלישי רצוף, אשר צימק את הפער מאתלטיקו לשתי נקודות

(גודל טקסט)

אחרי ה'רמונטדה' הגדולה נגד סביליה בגביע המלך לפני שלושה ימים, ברצלונה חזרה הערב (שבת) לליגה הספרדית ורשמה ניצחון שלישי ברציפות כשגברה 0:2 על אוסאסונה בחוץ. ליאו מסי וחבריו צימקו את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד לשתי נקודות בלבד, אך הקבוצה מהבירה קיימה שני משחקים פחות ולכן נמצאת בעמדה בטוחה במרוץ לאליפות. אוסאסונה דווקא הגיעה בתקופה טובה עם שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים הקודמים, אך התוצאה הערב משאירה אותה במקום ה-13.

מסי לא מצא את הרשת הפעם, אך בישל את שני השערים במשחק והעלה את מאזנו לשמונה בישולים העונה בליגה. הראשון הגיע בדקה ה-30 במסירה אלכסונית אופיינית לג'ורדי אלבה, שהסתער קדימה וחתם את המהלך בבעיטה עוצמתית לרשת העליונה כדי להעלות את בארסה ליתרון.

האסיסט השני של הפרעוש היה בדקה ה-83, אך הרגע היה כולו של אילאיש מוריבה הצעיר. הקשר שחגג 18 לפני חודש וחצי בלבד ונחשב לעוד אחד מהפרוספקטים המבטיחים במועדון מקטלוניה, ניער שחקן יריב בהטעיה יפה ובעט ברגל שמאל לרשת את השער שהבטיח לקבוצתו את הניצחון.

זו אמנם משימה כמעט בלתי אפשרית, אך הניצחון הערב יביא את ברצלונה במומנטום חיובי לגומלין נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, ביום רביעי הקרוב. כזכור, שחקניו של רונאלד קומאן ינסו למחוק פיגור 4:1 מהמשחק הראשון.

שער גדול למוריבה הצעיר | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי